Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] geen beeld na opname


volvo stef

Aanbevolen berichten

kan opgenomen bestanden na een dag niet meer kijken.dag van opname kan je hem terugzien,maar na een dag geeft hij zwart beeld.er staat dan ook een $ teken voor het programma.

weet iemand wat er dan aan de hand is.maar dit is niet bij alle opgenomen bestanden.

 

graag jullie reactie,

alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


welke ci module gebruik je in je inverto en staat automatisch decoderen aan in het menu?

 

Als dit aanstaat dan zou je inverto moeten automatisch decoderen op de moment dat de ontvanger op standby wordt gezet.

 

 

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier onlangs iets gelijkaardig meegemaakt , dacht toen dat er iets fout was met mijn harde schijf maar ik heb ook geleerd niet te snel panikeren bij de Inverto en wat blijkt : na een paar dagen van zotte kuren met opnames loopt alles nu weer perfect zonder ook meer iets te hebben gewijzigd .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben wij ook veel last van, ik zou beginnen denken dat het aan de key wissel is die dagelijks gedaan wordt van de seca3 kaart! Kan mis zijn ook ze.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: unique
sterker nog, ze wisselen hem ook elke dag......

Als ik het goed heb gevolg, vindt de keywissel elke 3 dagen plaats. De vorige key blijft dan ook nog eens 3 dagen "als back-up" op de kaart aanwezig (en wordt eventueel voor decoderen gebruikt).
In de praktijk zijn er dan ook eigenlijk geen problemen te verwachten: zet "Autodecoderen" op "Aan" en je bent er redelijk zeker van dat opnames bruikbaar blijven (want binnen 6 dagen is er echt wel gedecodeerd).

Origineel bericht van: unique
.....Belangrijk is dan ook dat je de laatste sw versie hebt draaien waarmee er 's nachts automatisch kopieën gemaakt worden van opnames....

Dat gebeurt niet specifiek 's nachts, maar zodra Inverta na de opname op stand-by staat. En het zijn geen kopieën: de gecodeerde opname wordt vervangen door de gedecodeerde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bij mijn Lemon werkt het auto decoderen blijkbaar niet. Zondag in afwezigheid 2 sbs programma's opgenomen. Nu donderdag kan ik voor de zoveelste keer opnames weggooien! Dit is volgens mij begonnen sinds Canaal de sleutel sneller verandert tbv van de veiligheid. Vervolgens vragen ze ook nog met droge ogen een bijdrage voor een functionaliteit die nu regelmatig niet meer werkt!

 

Heb de laatste softwareversie en 1 aston cam, auto decoderen staat aan. Iemand een oplossing(of zou ik die 10 euro dan toch moeten overmaken)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEB ALLES OP AUTO STAAN MAAR HET BLIJFT EEN PROBLEEM.

ZAL EEN ANDERE CAM HET PROBLEEM MISCHIEN OPLOSSEN?

WORDT HET EEN BEETJE HEEL ERG BEU DIE RARE FRATZEN VAN INVERTO.

HEB OOK EEN LEMON MAAR DEZE GEEFT GEEN PROBLEEM EN HEEFT DEZELFDE CAM.

VIND HET ZEER VREEMD.WAT KAN DAN TOCH DE OORZAAK ZIJN!!

HET HET PROBLEEM OOK MET DE SECA TWEE KAART DUS DENK NIET DAT HET AAN DE KAART WISSEL LIGT.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar de softwareversie van je Aston [dual] CAM. sick

Ik neem aan dat je 2 verschillende AstonCams hebt( confused); één voor de Lemmon; één voor de Inverto??

Heb je het algemene advies (koude start; fabrieksinstellingen terug zetten) van Rob al uitgevoerd?

 

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: volvo stef
HEB ALLES OP AUTO STAAN .......

CapsLock ook? Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor! Dat is niet zo netjes en het maakt het alleen maar slecht leesbaar: de kans op een goed antwoord wordt dus alleen maar kleiner!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Indien hij dit blijft doen en hij in garantie misschien laten opsturen naar de verdeler!

 

Had ook redelijk veel problem met het decoderen en heb een nieuwe cam van tvv(omgeruild), ook dit hielp niet en heb dan uit mij zelf bedacht om indien ik iets opgenomen had of afzet de ontvanger op bvn te zetten. Nu heb ik geen zwarte scermen meer, laat mij zeggen heel zelden nog.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...