Ga naar inhoud

Settopbox jaarabo contract einddatum

Aanbevolen berichten

Gast sjonnie123
Geplaatst:

Op de website van CD staat voor mijn jaarlijkse settopbox abo 'contract tot 31-07-2009'.

Ik heb het bedrag ergens in mei dit jaar betaald.

Moet ik me zorgen maken dat vanaf 1 aug geen beeld meer heb, of is dit ook een van de vele Canal Digitaal wazigheden en moet je dit lezen als ingangsdatum ipv einddatum...

Geplaatst:

Nee hoor, geen zorgen.

Deze datum zal nu steeds per maand opschuiven. Dit i.v.m. de nieuwe wet dat je per maand kunt opzeggen. Je beeld blijft behouden.

Grtz

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:

Ben benieuwd als je nu per jaar betaald en je zegt halverwege op..krijg je dan de helft teruggestord van CD?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Ik kwam toevallig van de week nog een nota van CDS tegen van vijf jaar geleden en toevallig ook van het STB. Zeggen en schrijven slechts 15 eurotjes wink

Geplaatst:

Dat is nog uit de tijd dat voor de RTL en SBS zenders de schotel noodzakelijk kwaad was. Zonder schotel geen beeld op de kabel. Daarom was het destijds dus rechtstreeks van de bron en het beste beeld. RTL en SBS betaalde destijds grotendeels zelf voor de transpondercapaciteit. Inmiddels zit dit anders...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen