koostronics Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Vraag mij stilaan af of canaldigitaal en TV Vaanderen niet deze omruilacties doen om te verdoezelen dat er ernstige problemen met hun kaarten zijn. Frankrijk heeft haar codering al aangepast omdat er daar met dezelfde kaarten en coderingen niks dan problemen waren , waarschijnlijk denkt CD/TVV dat ze het weer beter kunnen , alleen vergeten ze dat vele klanten hun abbonement niet gaan verlengen en de meeste klanten zwaar misnoegt zijn met deze (klantbehandeling) maar abbonee moet wel 1 jaar vooruitbetalen. Denk dat er meer aan de hand is dan dat ze willen bekennen,das mijn mening. Koostronics
vincent1971 Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Ik voor mij krijg steeds meer het idee van een soort sky achtig concept. Dat een kaart aan een ontvanger gekoppeld dient te worden met een bepaald serienummer. En dat daarbuiten niets meer mogelijk is. Zoals software emulatoren en of card sharing. Het is het echter mijn eigen mening die ik zelf zo concludeer op basis wat ik zo lees over seca 3. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juli 2009 Moderator Geplaatst: 24 juli 2009 De voorstanders van een huwelijk tussen de kaart en de ontvanger zullen door de recente problemen zeker gesterkt zijn in hun mening. Toch denk ik dat het aantal mensen met problemen een klein deel van het klantenbestand beslaat. Bij de meeste klanten zal de kaartwisseling zonder problemen verlopen zijn. Het heeft in ieder geval niet de krant gehaald. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Murdock Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Als het een bug is, dan zullen ze daar toch wel een vorm van garantie op hebben bij Nagra. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juli 2009 Moderator Geplaatst: 24 juli 2009 Software en garantie? Daarvan is mij nog nooit iets gebleken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Origineel bericht van: koostronics Denk dat er meer aan de hand is dan dat ze willen bekennen,das mijn mening. Dat er meer aan de hand durf ik ook te beweren gezien de gecertificeerde ontvangers persies dezelfde problemen vertonen. Kunnen ze anders beweren maar zelfs met beide datums 2 maanden vooruit valt een kaart soms ineens uit en alleen Canal Digitaal weet waarom. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen