Ga naar inhoud


[Strong] V9b Jammer


RikH

Aanbevolen berichten

Ik heb net V9b op mijn strong gezet. Werkt best goed maar wat ik wel jammer vind is dat canalsatradios en mcity het niet meer doen. Misschien iets voor de toekomst om die weer laten te werken??

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites


het werkt op volgende manier:

als de receiver op MCITY ingestellt is, druk op toets A (of B of C ???) om de interactiefe diensten vrij te schakelen, daarna op SERV om het menu scherm te laden.

Wez voorzichtig met het vrij schakelen van interactiefe diensten, op andere kanaalen kan per ongeluk de heele kanaalen lijst uitgewist woorden.

 

hennesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Hennesk

 

Dit lukt inderdaad. Heb het ook geprobeerd bij andere interactive kanalen toen gebeurde inderdaad waar je voor gewaarschuwd had kanalenlijst gewist. Weet je of hier iets aan gedaan kan worden of is dit echt onmogelijk (misschien te weinig geheugen in de stong)

 

Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...