Ga naar inhoud


Zou CCCam nu ook volgen op Kathrein?


joop001

Aanbevolen berichten

Wat ik mij afvroeg bij het volgen van de ontwikkelingen bij de AZbox van afgelopen week of nu ook CCCam zou kunnen komen op de Kathrein?

 

Het is niet drammerig bedoeld want immers we kunnen connecten met Incubus naar CCCam. Maar een werkende CCcam lijkt mij gevoelsmatig beter te werken.

 

Naar ik heb begrepen is de processor in de Kathrein anders dan de AZbox en dat dit wellicht een probleem zou kunnen vormen kan ik mij voorstellen. Maar als hetgeen eenmaal is gebeurd voor wat als onmogelijk werd gehouden is het wellicht mogelijk dat het voor een tweede of derde maal mogelijk blijkt te zijn.

 

Dus ik hoop dat een van de mensen met (meer) verstand van zaken hier een antwoord op kunnen geven. Begrijp overigens goed dat ik ook zeker blij ben met wat tot nu toe door de verschillende mensen mogelijk is gemaakt.

 

Alvast bedankt voor een reactie.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


De proocessor is ook het probleem CCcam wordt gemaakt voor de mips / armeb / ppc / x86 maar niet voor de sh4 processor wie dus bv de Kathrein en of ip boxxen gebruiken en daar de azbox een mips processor heeft werkt het daar dus wel op als is het met een omleiding maar het werkt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...