Gast nicocara Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Hoi iedereen,ben zelf van italiaanse afkomst,maar woon zelf in belgie,daarmee heb ik ook wel interesse in de italiaanse zender van tivusat,kan iemand me mischien een pm waar ik deze box of smartcard kan aankopen alvast badankt
Gast donjacomo Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 hallo allemaal, ben net terug uit sicilie en de boxen zijn daar volop te koop, ze liggen zelfs bij de lokale supermarkten. meeste is daar digitale terrestre vorr 89 euri sd en 169 hd voor ons is de humax combo 9000 ontvanger interessant satelliet kost daar 160 euri heeft tivu kaartlezer en ci-sloten en de telesystem ts9000 die lokaal voor 89 euro inclusief tivu smartcard wordt verkocht, deze is dus alleen voor satelliet tivu pakket op de hotbird en een extra aantal fta zenders. interessant om even heen en weer te vliegen met een lowcost want ik zie hier al bedragen van 300 euro staan op sites inderdaad moet je in italie activeren, dussss probleempje.... ze gaan coderen, daar men geen rechten voor rest europa betaalt, voordeel van een geregistreerde kaart wordt wel, dat je ook eerder gescrambelde programma s van de rai kunt zien. verder komt er ook een telesystemts9500 uit die ook een combi is van digitale terrestre en satelliet. howel het in italie tot half 2012 duurt voordat alles overgeschakelt is , is de belangstelling groot, immers daar heb je geen kabel, dus moet je over naar digitaal
moby008 Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Kun je mij misschien die link mailen Lunny? Anders moet ik naaar Italie vliegen om een decoder aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen