Gast philisatter Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3. Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.
Fiene56 Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Hé die rudie. Ik hoef alleen maar de beelden te zien. Je weet waar ik woon en krijg het geluid in geuren en kleuren prima live mee in de tuin. Het is nu wel vreselijk druk in het dorp dus ook in de supermarkten. Ik doe de inkoop vannavond wel. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Neptunus Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Origineel bericht van: philisatter De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3. Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen. Inderdaad wel eens een keer goed dat je andere benadering ziet dan die van onze nationale campingzender SMS6! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast philisatter Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Origineel bericht van: Fiene56 Hé die rudie. Ik hoef alleen maar de beelden te zien. Je weet waar ik woon en krijg het geluid in geuren en kleuren prima live mee in de tuin. Het is nu wel vreselijk druk in het dorp dus ook in de supermarkten. Ik doe de inkoop vannavond wel. Tja René, ik heb het stille vermoeden dat ik op het Zwarte Cross terrein verwekt ben! De datum heetf mijn vader eens genoemd 31 december 1957, maar de plaats van het delict zal me altijd onduidelijk blijven!
Gast Agent Mike Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Origineel bericht van: philisatter aandacht voor de muziek en het festival. ohh gaat het daarom. ik had altijd een ander beeld ervan
Gast Thijzel Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: philisatter De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3. Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen. Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal.
Neptunus Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: Thijzel Origineel bericht van: philisatter De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3. Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen. Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal. Maar omroep Gelderland is zooo oubollig! Maar in ieder geval nog wel beter dan SMS6! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast philisatter Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Thijzel Origineel bericht van: philisatter De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3. Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen. Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal. Maar omroep Gelderland is zooo oubollig! Maar in ieder geval nog wel beter dan SMS6! Ach met Fleur van de Kieft valt het wel mee!
vGnp Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: Neptunus Maar omroep Gelderland is zooo oubollig! Maar wel met Fleur van der Kieft vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen