Ga naar inhoud


Kijktip: Zwarte Cross Journaal


Gast philisatter

Aanbevolen berichten

Gast philisatter

De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3.

Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival.

 

Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé die rudie. Ik hoef alleen maar de beelden te zien. Je weet waar ik woon en krijg het geluid in geuren en kleuren prima live mee in de tuin. Het is nu wel vreselijk druk in het dorp dus ook in de supermarkten. Ik doe de inkoop vannavond wel.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: philisatter
De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3.
Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival.

Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.


Inderdaad wel eens een keer goed dat je andere benadering ziet dan die van onze nationale campingzender SMS6!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter
Origineel bericht van: Fiene56
Hé die rudie. Ik hoef alleen maar de beelden te zien. Je weet waar ik woon en krijg het geluid in geuren en kleuren prima live mee in de tuin. Het is nu wel vreselijk druk in het dorp dus ook in de supermarkten. Ik doe de inkoop vannavond wel.


Tja René, ik heb het stille vermoeden dat ik op het Zwarte Cross terrein verwekt ben! :D
De datum heetf mijn vader eens genoemd 31 december 1957, maar de plaats van het delict zal me altijd onduidelijk blijven!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: philisatter
aandacht voor de muziek en het festival.


ohh gaat het daarom.
ik had altijd een ander beeld ervan :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: philisatter
De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3.
Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.


Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Thijzel
Origineel bericht van: philisatter
De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3.
Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.


Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal.


Maar omroep Gelderland is zooo oubollig!

Maar in ieder geval nog wel beter dan SMS6!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Thijzel
Origineel bericht van: philisatter
De Zwarte Cross op een sublieme manier in beeld gebracht door de VPRO vanaf donderdag tot en zondag om 23.00 uur op Ned3.
Niet de sensatiebenadering van SBS6, maar nu met prachtige beelden, achtergronden en aandacht voor de muziek en het festival. Een compliment voor de VPRO. Maar we weten dat er prachtige reportages van hun hand kunnen komen.


Alles beter als SBS6, btw ook TV Gelderland heeft een Zwarte Cross journaal.


Maar omroep Gelderland is zooo oubollig!

Maar in ieder geval nog wel beter dan SMS6!


Ach met Fleur van de Kieft valt het wel mee!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...