jepe Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb met mijn dreambox 7025 de afgelopen jaren weinig gedaan behalve een aantal maanden geleden nieuwe image op gezet. Maar hoe ik dat het beste kan doen ben ik nu al weer kwijt. Wat is de beste manier om de flahen? DreamupLAN? Ik wil graag de nieuwste cccam gebruiken.(ivm mijn nieuwe cccam) Zit deze in de nieuwste images of moet ik de cam handmatige updaten?
John van Dreumel Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Nou heel snel dan even. 1. Power on met onderste button ingedrukt houden. Daarna komt de box in stopmode. 2. IP uitlezen op display en invoeren in Ixplorer of alternatief. 3. Kiezen voor Firmware update en de locatie opgeven waar de firmware op de PC staat en kies voor flashen. De rest wijst zich vanzelf Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
jepe Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Geplaatst: 25 juli 2009 Ja dank. Daar kwam ik ook achter na een uur zoeken en eerst allerlei met vista niet werkende programma's als Dream- up. Deze methode die je omschrijft is erg makkelijk. Ik had het denk ik 4 maanden geleden ook al gedaan. Maar was het weer vergeten en als je dan op verschillende site's leest kom je de meest antieke methoden tegen. En bij elkaar best verwarrend.
hemertje Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Origineel bericht van: jepe Ja dank. Daar kwam ik ook achter na een uur zoeken en eerst allerlei met vista niet werkende programma's als Dream- up. Deze methode die je omschrijft is erg makkelijk. Ik had het denk ik 4 maanden geleden ook al gedaan. Maar was het weer vergeten en als je dan op verschillende site's leest kom je de meest antieke methoden tegen. En bij elkaar best verwarrend. zo lang had je op de website van de fabrikant toch niet hoeven te zoeken:http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm-7025-flashing-new-firmware-image-browser DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen