Ga naar inhoud


Vol verwachting klopt ons hart: vrijgezellenfeest


djpetit

Aanbevolen berichten

Uit zeer betrouwbare bron (iemand heeft zich gewoon verl&^&$%) gehoord dat wij vandaag ons vrijgezellendagje gaan krijgen omdat we op Trouwen op 9-9-9 dit jaar gaan trouwen.

 

Ben benieuwd wat de ceremonie-meesters voor ons in petto hebben vandaag !

 

Als ik maar niet in mijn nakie of zo door de stad moet lopen (het zou gaan regenen vandaag).

 

Misschien dat net getrouwde stellen mij gerust kunnen stellen met wat zij op hun vrijgezellendag hebben meegemaakt ??

 

Ik houd jullie op de hoogte !

 

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon op je af laten komen.

en met een biertje erbij komt het allemaal goed.

ik heb zelf dit nog niet mee gemaakt maar wel meerdere malen meegedaan met die dingen.

wij hier in het oosten doen niet van die extreme dingen.

gewoon veel lol hebben die dag en dan lekker uit eten met elkaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is de dag achter de rug en zijn we opgehaald z'on 2 uur eerder dan we gedacht hadden (fout voorgelicht ??). We kwamen net terug van boodschappies doen van de winkel toen er een hele garde mensen bij ons voor de deur stond. We zijn thuis eerst verkleed als de hoofdkarakters van Grease (Sandy en ........?) waarna we het winkelcentrum binnen gestapt zijn en we allerlei opdrachten kregen. Hierna gingen we gescheiden naar een plek waar we uiteindelijk toch samen kwamen op een plek bij een party-centrum. Bij dit party-cenrum hebben we tijdens een zeer mooie dag qua zon, maar zeer zeker ook qua alcohol gegolfd (op z'n schots), daarna gesumoworsteld en aansluitend een bbq gehad. Kortom een zeer geslaagde dag die we niet zo gauw vergeten !

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

danny zuko (sandy en ...)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik zou dat op zijn Amerkaans doen.

 

Een Stack-party.

 

Bier in een teil laten lopem en voooral veel hoeren uitnodigen.

Zodat je nog eens lekker voor de laatste keer het instinkt in de man zijn vrije loop kan laten gaan. Want nu mag het nog.

Als je getrouwd bent gaat dat niet meer, weet je...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwen!!! Ik zou het niet doen Djpetit want vrouwen veranderen dan gelijk.

Ze verzorgen zich zelf niet meer zoals nu, leuk opmaken is voorbij.

Je word haar bezit, en als je s'morgens wakker word wat denk je dan wat je dan ziet? laugh

 

Je kijkt tegen een rattekoppie aan want al die mooie lange lokken zijn eraf,

en ze loopt met de broek aan door het huis. mad

 

Wel is het een mooie datum om te trouwen want mijn dochter wisseld

haar achternaam ook in op die datum dus we hebben dan allebei een feestje. smile

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu al 3 stuks op deze pagina :D

 

Het klopt dus wel dat wijsheid komt met de jaren.

Wel heb ik er ook 2 goede dingen aan over gehouden mijn zoon en mijn dochter

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...