Homer Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Hallo, Ik moet even iets komen vragen betreffend het infrarood oog van de ontvanger. Een collega van mij heeft een 7025+ als ontvanger maar heeft constant problemen met die ontvanger, Is al een keer of drie binnen geweest en na enkele dagen ist weer het zelfde dat de remote niet wordt gezien. In de winkel zeggen ze dat het de ab is maar dit gelooft mijn collega niet. Zijn er hier nog die problemen hebben met de ab of ir oog van de ontvanger. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Homer Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Geplaatst: 27 juli 2009 oei oei krijg maar weinig respons! zal enkel die collega zijn die daarmee problemen mee heeft zeker! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Beobuddy Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Kan het zijn dat de ontvanger gestoord wordt in zijn ontvangst? Direct zonlicht, of ander ir stralende apparatuur kunnen de ontvangst ook storen. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Yoran Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Je kan kijken met de camera (van je telefoon) of de afstandsbediening wel werkt. Led voor de lens houden... Probeer maar eens. My DM7025 is MiLo-powered
BushWhacker Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Origineel bericht van: Homer Hallo, Ik moet even iets komen vragen betreffend het infrarood oog van de ontvanger. Een collega van mij heeft een 7025+ als ontvanger maar heeft constant problemen met die ontvanger, Is al een keer of drie binnen geweest en na enkele dagen ist weer het zelfde dat de remote niet wordt gezien. In de winkel zeggen ze dat het de ab is maar dit gelooft mijn collega niet. Zijn er hier nog die problemen hebben met de ab of ir oog van de ontvanger. homer Heeft hij een LCD televisie die er dicht bij staat. Mijn LCD lijkt veel IR af te geven en dat stoort ook. Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen