Madshark Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Met VLC kun je prima live TV kijken op je PC. Met een DM800 kan ik zelfs meerdere TV kanalen openen, zolang ze maar op dezelfde transponder zitten. Na wat speurwerk las ik zou dit (alleen?) mogelijk zijn vanwege Enigma2. Is dit echt zo? Of kan een Enigma1 box dit ook ? De m3u die ik uit de DM800 webinterface krijg, zitten de Video en audio pid's in. VLC naar mijn DM7000 geeft alleen het UDP poort, waar op dat moment de stream zit van de zender die geselecteerd is. -Indien dit alleen op een Enigma2 box mogelijk is Er zijn (beta) Enigma2 images voor een DM7020, zou een DM7020 na een E2 'update' dit truukje wel kunnen doen ?
Gast Sjaaky Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 In enigma1 kan dat ook. Waarschijnlijk gebruik je PLi en heb je zapstream aan staan. Dan krijg je op poort 31344 idd de huidige stream. Op poort 31339 kun je wel pids opgeven. Als je zapstream uit zet kun je zien hoe de urls er precies uit moeten zien. Overigens kies je met zapstream aan / uit alleen hoe de url in video.m3u wordt opgebouwd. Beide streammethoden kun je door elkaar gebruiken onafhankelijk of zapstream aan of uit staat.
Hoeba Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Interessant, maakt de gebruikte pc ook nog wat uit hoeveel je tegelijkertijd kunt bekijken? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen