kristofpoppe Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Scarlet heeft nog maar eens te kampen met een stroomstoring in z'n datacenter. Beeldjes blijven wel mooi binnenkomen via de schotel. De eigen backup-oplossing van TV-Vlaanderen heeft zichzelf nu al dubbel en dik terug betaald.
Gast Paullo Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Vandaar dat tijdens het nieuws van 13h00 op Een het beeld gedurende 30 seconden wegviel en plots weer terugkwam. Ik dacht eerst dat het aan de uitzending van de VRT lag, maar blijkbaar is dit dan de oorzaak. Greets
voodoodoll Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Scarlet ligt er al uit sinds 8.50hr vanochtend.
tfh Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Dan heeft TVV dit netjes geregeld. Ze hebben hun les inderdaad geleerd van de vorige keer.
Gast Aston79 Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Dus dan hebben ze hun zendwagens buiten op de parking gezet ? Want ik dacht dat ik in een mail had gelezen dat ze er zo 2 hebben gekocht voor in het geval er bij Scarlet weer problemen waren. Maar of ze dat binnen de 30sec. opgelost hebben ?? dat denk ik niet.
ranico Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Hoedanook, we hebben deze maal geen probleem ondervonden. Dat is het belangrijkste. Het was trouwens ook op het TV journaal (vtm) van 19.00u: opnieuw stroomopname bij Scarlet. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
SouLGuY Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Het is een geplande stilstand, staat op hun site. Beste klant, Op zondag 26 juli 2009 werd er een geplande interventie in ons datacenter in Vilvoorde uitgevoerd. Tengevolge hiervan bestaat de mogelijkheid dat uw Scarlet telefonie-en/of internetdienst tijdelijk buiten dienst is. Ook de Scarlet klantendienst (02 275 27 27) is hierdoor tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Onze ingenieurs stellen alles in het werk om deze onderbreking tot een minimum te beperken. Alvast onze excuses voor eventuele ongemakken! Met vriendelijke groeten, Scarlet Klantendienst VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Gast christiano Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 ik heb vorig weekend ook zonder internet en telefoon gezeten ! een gelijkaardige company als Scarlet!!! das ook toevallig!! maar wel ellendig!! geen internet dus ook geen telefoon!! wel een nadeel als je als bij de zelfde company neemt!! gelukkig kon ik bij de buren wel een signaaltke pikken
Gast Aston79 Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Origineel bericht van: Lithion Twee gekocht? Eentje gehuurd ja? Hmm, dan laat mijn geheugen me weer zwaar in de steek
Homer Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Wel dan is het een goed teken dat tvv zo'n wagen heeft! Zal nie goedkoop zijn maar hun klanten zitten tenminste niet meer in de kou! Zou het nogmaals zo geweest zijn dat het scherm op zwart bleef had waarschijnlijk negatieve gevolgen gehad voor tvv! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Littlesat Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Geen beeld bij de abonnees op nog duurder... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Lithion Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Er was niets gepland van die stroomstoring. De stroom is er gewoon, net als de vorige keer, doorgekletst. Er was een aanpassing van de stroom voorzien, maar dat moest nog ingepland worden, maar aangezien die er zondag spontaan mee ophield hebben ze meteen hun aanpassingen gedaan.
Gast Aston79 Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Origineel bericht van: Lithion Er was niets gepland van die stroomstoring. De stroom is er gewoon, net als de vorige keer, doorgekletst. Er was een aanpassing van de stroom voorzien, maar dat moest nog ingepland worden, maar aangezien die er zondag spontaan mee ophield hebben ze meteen hun aanpassingen gedaan. Ik ga er ook vanuit dat ze indien ze werken plannen ze toch een minimale dienstverlening proberen te handhaven. En in het slechtste geval toch ff de klanten laten weten dat de diensten wegens werken van xx tot xx niet beschikbaar zijn. Dus als ze op het nieuws zeggen dat Scarlet klanten geen telefoon of internet hebben mag ik toch aannemen dat het niet echt gepland was.
Gast Heero Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 De panne was wel degelijk gepland. Ik als klant van gsm-operator Mobile Vikings heb alleszins een waarschuwing gekregen vorige week...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen