Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: Johan45
De 2111 kan ook alleen Astra 1en3 ontvangen dus die zal je niet hebben als ie voldoet.


De 2111 werkt ook prima met de Astra2 hoor.
Met dat toestel, samen met de Trisat, kan je Astra1/2/3 ontvangen.


Welke software versie moet de 2111 dan hebben.?
Overigens een Visiosat met drie LNB's kan ook de Astra123 ontvangen.
En zo zijn er nog wel meer (betere) oplossingen dan de Trisat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Woensdag om 14 uur de aanvraag ingevuld. Om 17 uur de bevestigingsmail met de boodschat dat het 4 weken ging duren om een philips hd ontvanger te versturen. Vandaag vrijdag is de vroege sint al geweest met het pakje.

 

Vraag me wel af voorwat die netwerkaansluiting kan dienen??

 

Maar ben in ieder geval zeer tevreden van deze aktie. Had een heel goedkope ontvanger konig en was daar niet echt van tevreden, dus nu tof een simpel toestel (als tweede ontvanger voor de slaapkamer)

 

 

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: pollebru
Heeft er iemand na omruiling zijn rekening al gehad?


Ik heb dat nog niet nagezien. Ik betaal 3-maandelijks. Het zal voor oktober zijn.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is mijn eerste bericht op het forum.Ik verstuurde mijn formulier op 02/09/09 naar TVV in het kader van de omruilactie.

Ontving nooit enige reactie, waarop ik op 10/09/09 telefonisch contact nam. Antwoord: geen probleem, komt in onmiddellijk in orde.

Opnieuw niks. Ik verstuurde op 14/09/09 een e-mail(actie liep af op 15/09/09). Bericht werd gelezen, maar geen antwoord.

Nam op 24/09/09 opnieuw telefonisch contact. Antwoord: vergissing, ontvanger wordt direct verstuurd.

Vandaag noch antwoord noch ontvanger.

Heb de indruk dat er grote problemen zijn bij TVV zowel wat de organisatie als de communicatie betreft.

Had vroeger nooit problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rolbo
Dit is mijn eerste bericht op het forum.Ik verstuurde mijn formulier op 02/09/09 naar TVV in het kader van de omruilactie.
Ontving nooit enige reactie, waarop ik op 10/09/09 telefonisch contact nam. Antwoord: geen probleem, komt in onmiddellijk in orde.
Opnieuw niks. Ik verstuurde op 14/09/09 een e-mail(actie liep af op 15/09/09). Bericht werd gelezen, maar geen antwoord.
Nam op 24/09/09 opnieuw telefonisch contact. Antwoord: vergissing, ontvanger wordt direct verstuurd.
Vandaag noch antwoord noch ontvanger.
Heb de indruk dat er grote problemen zijn bij TVV zowel wat de organisatie als de communicatie betreft.
Had vroeger nooit problemen.

Als je de e-mails plus leesbevestigingen bewaart, blijft die toezegging van TVV overeind, zou ik zeggen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...