Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Krijg ik net deze mail binnen ...

 

Beste klant,

 

 

 

Wij hebben uw aanvraag voor een Philips HD DSR 7121 goed ontvangen en danken u hiervoor. Vanwege het grote succes van deze omruilactie was de door uw gevraagde decoder tijdelijk uit voorraad.

 

U hoeft zich geen zorgen te maken, vandaag hebben wij een nieuwe levering ontvangen van het door u bestelde toestel. Uw Philips HD DSR 7121 zal gratis bij u geleverd worden tussen maandag 3 en vrijdag 7 augustus.

 

Gelieve uw huidige satellietontvanger binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen in retour te sturen naar TV VLAANDEREN. Opdat het terugsturen van uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger kosteloos kan gebeuren, dient u aandachtig de instructies te volgen zoals omschreven in de brief die u vindt in het pakket van uw nieuwe ontvanger. Aangetekende of andere terugzendmethoden dan deze in de instructies worden niet vergoed door TV VLAANDEREN.

 

Indien wij uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangen, wordt u voor de Philips HD DSR 7121 een bedrag van 129 euro aangerekend via de volgende facturatie.

 

Onze excuses voor deze latere levering. Wij wensen u alvast veel kijkplezier toe met uw nieuwe gecertificeerde HD-decoder!

 

Mocht u problemen ondervinden of verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op klantendienst@tv-vlaanderen.be, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder! We wensen u verder veel kijkplezier toe met digitale televisie van TV VLAANDEREN!

 

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

 

 

De TV VLAANDEREN klantendienst

klantendienst@tv-vlaanderen.be - 02 / 403 03 33 van maandag tot vrijdag van 10.00u tot 19.00u en zaterdag van 10.00u tot 17.00u.

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik heb die ook gekregen,

dus het email adres wordt wel gebruikt door hen als ze een melding te doen hebben over je aanvraag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het zal nog in orde komen !

 

Dank u voor de reacties

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bangkok By Night
Krijg ik net deze mail binnen ...

Beste klant,



Wij hebben uw aanvraag voor een Philips HD DSR 7121 goed ontvangen en danken u hiervoor. Vanwege het grote succes van deze omruilactie was de door uw gevraagde decoder tijdelijk uit voorraad.

U hoeft zich geen zorgen te maken, vandaag hebben wij een nieuwe levering ontvangen van het door u bestelde toestel. Uw Philips HD DSR 7121 zal gratis bij u geleverd worden tussen maandag 3 en vrijdag 7 augustus.

Gelieve uw huidige satellietontvanger binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen in retour te sturen naar TV VLAANDEREN. Opdat het terugsturen van uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger kosteloos kan gebeuren, dient u aandachtig de instructies te volgen zoals omschreven in de brief die u vindt in het pakket van uw nieuwe ontvanger. Aangetekende of andere terugzendmethoden dan deze in de instructies worden niet vergoed door TV VLAANDEREN.

Indien wij uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangen, wordt u voor de Philips HD DSR 7121 een bedrag van 129 euro aangerekend via de volgende facturatie.

Onze excuses voor deze latere levering. Wij wensen u alvast veel kijkplezier toe met uw nieuwe gecertificeerde HD-decoder!

Mocht u problemen ondervinden of verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op klantendienst@tv-vlaanderen.be, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder! We wensen u verder veel kijkplezier toe met digitale televisie van TV VLAANDEREN!



Met vriendelijke groeten,





De TV VLAANDEREN klantendienst
klantendienst@tv-vlaanderen.be - 02 / 403 03 33 van maandag tot vrijdag van 10.00u tot 19.00u en zaterdag van 10.00u tot 17.00u.




Heb die mail ook gehad. Wil dat nu zeggen dat ik nog een 2de ontvanger toegestuurd krijg ?
Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Moet je nog een ontvanger hebben voor naar TVV te zenden? smile

mvg


Zal eerst zien of ze er nog een opsturen of niet. Ik ga er vanuit dat dit een "standaard" email is die ze sturen naar iedereen die zo'n aanvraag heeft ingediend.

Geplaatst:

Ik had de philips HD net één week na de anvraag, met taxipost. Vandaag oude decoder de post op en inderdaad 0,0 € kosten.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:
Origineel bericht van: danny38
ik heb voor men schoonmoeder ook een besteld en na een week nog niks ontvangen .
ze zijden toch binnen 5 werk daggen


Ze zijn misschien tijdelijk niet in voorraad geweest zoals in hun mail stond ?
Geplaatst:

Heb jij die bovenstaande email dan niet gehad ? (dat is trouwens de eerste email die ze hierover rondgestuurd hebben).

 

Geplaatst:
Citaat:
Uw Philips HD DSR 7121 zal gratis bij u geleverd worden tussen maandag 3 en vrijdag 7 augustus.


Heeft er ondertussen iemand zijn ontvanger al onvangen ?

Hier nog steeds niets frown

Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...