Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb mijne vandaag ontvangen via de postbode.

 

Installeerde zich enorm gemakkelijk. Binnen 5 minuten had ik al beeld en klank van TV-Vlaanderen.Voor personen die weinig kennis hebben om iets te installeren is dit toestel OK.

Op het eerste zicht zijn er dus heel weinig dingen die je kan veranderen (kanalen wissen, sat toevoegen....)dus echt een basis toestel waar TVV en CD alles van bepalen op een paar kleine settings na.

Ik ga hem gewoon gebruiken als 2 toestel en om mijn kaart te laten updaten en om via smartwi mijn andere "illegale decoder" (ctech 5000c)te gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb blijkbaar meer geluk gehad.

 

Dinsdag rond 16:00 heb ik het formulier op de TVV website ingevuld en een Philips DSR7121 aangevraagd. Omruiling is met een Lemon 042CI - die trouwens perfect werkte met TVV - aangezien deze niet voorkomt op de lijst van gertifieerde ontvangers.

Rond 17:00 heb ik reeds bevestiging ontvangen via e-mail met de vermelding dat toestel binnen de 7 werkdagen zou geleverd worden.

Vandaag [donderdag] heb ik het toestel gevonden op ons terras aan de achterkant van het huis...

In de doos zat een begeleidende brief met bijhorende - voorafbetaalde - postpac zegel.

 

Ook qua gebruiksgemak valt dit toestel reuze mee.

Aansluiten via HDMI, even de correcte disecq instellingen invoeren en laten scannen. Alles werd keurig ingescand... zowel astra1, astra2 [ook BBC HD] als hotbird. Mooi. Nu nog de favorietenlijst opstellen.

Ik was letterlijk binnen de 2 minuten klaar met de configuratie.

 

Enig minpunt is het feit dat de 7121 een smartcard verwacht bij het opstarten anders wil hij niet verder.

Aangezien ik dit toestel eigenlijk alleen voor de FTA zenders wil gebruiken en ik maar 1 TVV smartcard heb is dit vrij vervelend.

Maar... blijkbaar doet het er niet toe welke kaart je gebruikt. Toen ik er mijn oude seca2 kaart in stopte, wilde de decoder wel voorbij het startscherm gaan en kon ik alle FTA zenders zonder problemen bekijken.

Botoomline... voor een luttele €59, heb ik er dus een mooie FTA HD ontvanger bij.

 

Alvast een tevreden TVV klant. :D

 

Groeten,

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog altijd niks ontvangen, al meer dan 2 weken duurt het nu. Ik heb de SD ontvanger aangevraagd, hier in dit topic lees ik dat de meesten de HD ontvanger al hebben aangekregen. Zou het kunnen dat die SD ontvanger op is en het daarom langer duurt? Als ik niks krijg geen probleem, maar als ik daarna een aanrekening krijg omdat ik geen ontvanger heb teruggestuurd hoe moet ik dan gaan bewijzen dat ik niks heb ontvangen van TV-vlaanderen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag 2 augustus mijn aanvraag online ingevuld; dinsdag 4 augustus een bevestigingsmail gekregen hieromtrent en op donderdag 6 augustus heeft de postbode (komt hier met de wagen) mijn Philips HD DSR 7121 afgeleverd.

 

Alles ingeplugd en 2 minuten later had ik beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog steeds wachtende op mijn hd ontvanger. Ik heb zo het vreselijke voorgevoel dat Tvv er niet zal in slagen om vandaag nog de ontvanger te bezorgen (zoals beloofd in hun mail).

 

@Pollebru

 

Citaat:
Gebruik in afwachting je avatar. :D

 

Grapjas !

 

 

Mvg.

BbyN

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
hoe moet ik dan gaan bewijzen dat ik niks heb ontvangen van TV-vlaanderen?



Dan moeten zij maar eens gaan bewijzen dat je hem WEL hebt gehad, want heb je ergens een handtekening gezet dat je iets hebt ontvangen ?

Denk dat het een uitgemaakte zaal zal zijn, pakketje zal wel bij de post verloren gegaan zijn ofwel heeft de postbode hem voor je deur gezet en heeft iemand hem gestolen (blijft de fout van de postbode denk ik want die mag het daar niet achterlaten als je niet thuis bent, maar dat doen ze vaak wel).
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het niet zijn dat ze weer out of stock zijn door het succes van de aanvragen of de post die ze niet snel genoeg kan leveren aan de mensen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...