Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Dan had men toch terug een mailtje gestuurd met excuses en de belofte dat ie volgende week zal geleverd worden ... crazy

Mvg.
BbyN

Kan even goed gepikt zijn en dat weet TvV toch niet en ja ze hadden hem beter verzerkerd verstuurd.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een mail gestuurd naar de TV-vlaanderen klantendienst met de vraag of mijn aanvraag was aangekomen. Die avond nog 2 mails in mijn mailbox, 1 met bevestiging dat ze mijn aanvraag voor de S-box ontvangen hebben, en 1 mail dat ze mijn aanvraag voor de philips hebben ontvangen.

 

Had enkel een aanvraag voor de S-box ingediend, dus even afwachten hoe dit gaat aflopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kan even goed gepikt zijn en dat weet TvV toch niet en ja ze hadden hem beter verzerkerd verstuurd.


Ja en als hij gestolen is de rekening ook nog gepresenteerd krijgen zeker .... want blijkbaar is bij Tvv alles mogelijk.

Vandaag ook een mail gestuurd met de vraag waar mijn ontvanger bijft, tot op heden nog geen reactie ....pffff.

sleep ze daar ?

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn "S-box" na 3 dagen reeds ontvangen. Maar wat een rommelbakje. Ik wist niet dat zo'n lage kwaliteit gemaakt werd. Gelukkig heb ik nog een Dreambox om op terug te vallen...

Het is een slechte zaak voor TV-Vlaanderen om de mensen met zo een prul op te zadelen! Ik dacht dat de epg hiermee deftig zou werken, maar niets is minder waar.

Gelukkig was het gratis.

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is te hopen dat de administratie van dit alles op punt staat, want de informatie die wordt verstrekt blijkt niet altijd even duidelijk te zijn

 

Als het nu nog misloopt met de teruggezonden ontvangers en iedereen de rekening gepresenteerd krijgt, gaat het weer compleet de mist in.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Het is te hopen dat de administratie van dit alles op punt staat, want de informatie die wordt verstrekt blijkt niet altijd even duidelijk te zijn

Als het nu nog misloopt met de teruggezonden ontvangers en iedereen de rekening gepresenteerd krijgt, gaat het weer compleet de mist in.

Greets


Ik heb ieder geval een bewijs dat ik het pakket heb verzonden naar TVV, in geval van discussie.
Maar ik zal zeker mijn rekening in het oog moeten houden (domicile).

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel je kan natuurlijk altijd tegen iemand zeggen dat hij maar geduld moet hebben, maar als je hier leest dat de meeste mensen hun ontvanger binnen de vijf dagen ontvingen en je dan zelf niets ontvangt, is het toch begrijpelijk dat je om uitleg vraagt.

 

Als je dan geen antwoord krijgt op je mails met vragen, kan ik begrijpen dat je ongeduldig wordt.

 

Het is toch niet te veel gevraagd dat een klant die een emailbericht verstuurt, een antwoord ontvangt of vindt jij dat TVVlaanderen geen gevolg moet geven aan de mails die zij ontvangt ?

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wel, als je dan toch geen antwoord krijgt op je mails, dan doe je even sociaal, bel je hen even op en vraag hen vriendelijk waar je ontvanger blijft. Voor hetzelfde worden uw mails gewoon gefilterd door de spamfilter ed wegens agressief taalgebruik. ;-)


Ik heb een heel beleefde mail naar hun gestuurd, maar wat lees ik nu op hun site ...

E-mail: klantendienst@tv-vlaanderen.be
Wij beantwoorden uw vraag binnen de vijf werkdagen.

Over klantenservice gesproken !!!

Citaat:
Wel je kan natuurlijk altijd tegen iemand zeggen dat hij maar geduld moet hebben, maar als je hier leest dat de meeste mensen hun ontvanger binnen de vijf dagen ontvingen en je dan zelf niets ontvangt, is het toch begrijpelijk dat je om uitleg vraagt.

Als je dan geen antwoord krijgt op je mails met vragen, kan ik begrijpen dat je ongeduldig wordt.

Het is toch niet te veel gevraagd dat een klant die een emailbericht verstuurt, een antwoord ontvangt of vindt jij dat TVVlaanderen geen gevolg moet geven aan de mails die zij ontvangt ?

Greets


Juist Paullo . Een dikke onvoldoende voor TVV !!! mad



Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wel, als je dan toch geen antwoord krijgt op je mails, dan doe je even sociaal, bel je hen even op en vraag hen vriendelijk waar je ontvanger blijft. Voor hetzelfde worden uw mails gewoon gefilterd door de spamfilter ed wegens agressief taalgebruik. ;-)


Bravo, klant is duidelijk koning bij TVVlaanderen.

Er wordt melding gemaakt van een mailadres waar je de klantendienst kan bereiken, maar volgens jou moet je als klant als je geen antwoord krijgt op mails zelf dan nog telefonisch contact opnemen om "sociaal" te zijn, want je mails komen waarschijnlijk wegens "agressief taalgebruik" niet door de spamfilter.

Dat geloof je toch zelf niet ...

Met zo'n houding, gaan ze nog vele nieuwe klanten winnen ...

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...