Bangkok By Night Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Citaat: Uit de mail van Tvv: Wij hebben uw aanvraag voor een Philips HD DSR 7121 goed ontvangen en danken u hiervoor. Vanwege het grote succes van deze omruilactie was de door uw gevraagde decoder tijdelijk uit voorraad. U hoeft zich geen zorgen te maken, vandaag hebben wij een nieuwe levering ontvangen van het door u bestelde toestel. Uw Philips HD DSR 7121 zal gratis bij u geleverd worden tussen maandag 3 en vrijdag 7 augustus. Toch duidelijk wie hier in de fout gaat ! .. of niet soms ? Trouwens ben ik nog de enige die niets ontvangen heeft ? Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Bangkok By Night Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Dit is dan weer zeer netjes van Tvv, deze mail heb ik net ontvangen. Mooi zo !! Beste klant, Na het ontvangen van uw klacht en het zorgvuldig nakijken van uw dossier, hebben we gemerkt dat er iets is misgelopen bij het versturen van uw ontvanger. De ontvanger wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd, ook de maand september wordt u niet aangerekend ter compensatie. Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest, Vriendelijke groet, Klantendienst Tv Vlaanderen Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
satfanaat Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Een geweldige service van tvvlaanderen.
abuelo Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb ook nog altijd niks ontvangen behalve de eerste mail van tussen 3en 7augustus zit al te wachten van 23juli MVG Abuelo
Gast Paullo Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Mailen zou ik zeggen. Met wat geluk krijg je ook een maand gecrediteerd. Greets
Bangkok By Night Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik volg niet meer nu .... Deze mail heb ik zojuist ontvangen. Straks sturen ze me ook nog meer dan 1 exemplaar. Beste klant, Wij hebben uw aanvraag voor een Philips HD DSR 7121 goed ontvangen en danken u hiervoor. Het toestel zal binnen de zeven werkdagen gratis geleverd worden aan het opgegeven adres. Gelieve uw huidige satellietontvanger binnen de veertien werkdagen nadat u uw nieuwe gecertificeerde decoder heeft ontvangen in retour te sturen naar TV VLAANDEREN. Opdat het terugsturen van uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger kosteloos kan gebeuren, dient u aandachtig de instructies te volgen zoals omschreven in de brief die u vindt in het pakket van uw nieuwe ontvanger. Aangetekende of andere terugzendmethoden dan deze in de instructies worden niet vergoed door TV VLAANDEREN. Indien wij uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangen, wordt u voor de Philips HD DSR 7121 een bedrag van 129 euro aangerekend via de volgende facturatie. Wij wensen u alvast veel kijkplezier toe met uw nieuwe gecertificeerde HD-decoder! Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
matthew_be_wvl Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, ik denk dat ze die registratie gewoon opnieuw gedaan hebben, en dat die email sowieso automatisch verzonden worden dan. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Bangkok By Night Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja, dat zou best kunnen. Wel een beetje verwarrend allemaal. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
cookie Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb gisteren mijn s-box ontvangen, maar moet bij een gecertificeerde ontvanger de EPG niet fatsoenlijk werken? Soms verschijnt er niks, de nederlandse zenders staan er tussen (sbs, rtl) maar krijg ik niet in de zenderlijst. Goed als 2de ontvanger, meer niet.
Simean Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: Bangkok By Night Ik volg niet meer nu .... Deze mail heb ik zojuist ontvangen. Straks sturen ze me ook nog meer dan 1 exemplaar. Beste klant, Wij hebben uw aanvraag voor een Philips HD DSR 7121 goed ontvangen en danken u hiervoor. Het toestel zal binnen de zeven werkdagen gratis geleverd worden aan het opgegeven adres. Gaat het hier dan over de levering die gratis is of krijg je nu die HD ontvanger gewoon gratis ? Volgens de voorwaarden niet maar misschien ook als compensatie van de problemen ? Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Bangkok By Night Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Citaat: Gaat het hier dan over de levering die gratis is of krijg je nu die HD ontvanger gewoon gratis ? Volgens de voorwaarden niet maar misschien ook als compensatie van de problemen ? Dat zou helemaal top zijn, maar denk het niet. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
matthew_be_wvl Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Dat zou leuk zijn, maar in de mail die ik ontvangen heb, staat ook "gratis geleverd". Ze bedoelen dus, wij betalen de levering. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Simean Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik ben benieuwd, ik heb ook 2 aanvragen doorgestuurd. eentje voor de HD en eentje voor een NON-HD. Zijn er nog die meerdere aanvragen gedaan hebben ? Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
JPVSP Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 De levering komt met de post en en is gratis. In de doos van je nieuwe decoder zit ook een stikker welke je moet plakken op je retour pakket van je oude decoder. Dit pakket kan je gewoon afgeven op het postkantoor. Dus je moet niets betalen, alles werd geregeld door TVV.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen