Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: JPVSP
De levering komt met de post en en is gratis. In de doos van je nieuwe decoder zit ook een stikker welke je moet plakken op je retour pakket van je oude decoder. Dit pakket kan je gewoon afgeven op het postkantoor. Dus je moet niets betalen, alles werd geregeld door TVV.


Maar vraag wel een afleverings bewijs aan de postbediende.
Dan kan je bewijzen dat je de oude op de post hebt gedaan.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar een trackingnummer krijg je niet voor de verzending van TVV naar jou toe. Daar heb ik vrijdag even voor naar de klantendienst gebeld. Daar konden ze mij geen trackingnummer geven omdat de afhandeling van de hele omruilactie uitbesteed is aan een andere firma...

 

@Tokemup: Dat bewijs van verzending krijg je vanaf het moment dat je je pakje afgeeft in De Post of een postpunt. Dus zolang je pakje aflevert, zit je goed. Als ze problemen maken, kan je dat bewijs gewoon doorfaxen of mailen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Maar een trackingnummer krijg je niet voor de verzending van TVV naar jou toe. Daar heb ik vrijdag even voor naar de klantendienst gebeld. Daar konden ze mij geen trackingnummer geven omdat de afhandeling van de hele omruilactie uitbesteed is aan een andere firma...

@Tokemup: Dat bewijs van verzending krijg je vanaf het moment dat je je pakje afgeeft in De Post of een postpunt. Dus zolang je pakje aflevert, zit je goed. Als ze problemen maken, kan je dat bewijs gewoon doorfaxen of mailen.


Zeg Ik toch? Je moet er wel naar vragen anders nemen ze het aan en verwerken het zonder u iets te geven!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Je moet er wel naar vragen anders nemen ze het aan en verwerken het zonder u iets te geven!


Ik gebruik meestal een postpunt in de supermarkt en daar zegt de dame van Delhaize meestal direct: "ik ga u nog een bewijske geven, ge weet maar nooit hé!" Maar ik kan me voorstellen dat ze bij de post zelf wat lakser zijn :D

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Origineel bericht van: TokeMUp
Je moet er wel naar vragen anders nemen ze het aan en verwerken het zonder u iets te geven!


Ik gebruik meestal een postpunt in de supermarkt en daar zegt de dame van Delhaize meestal direct: "ik ga u nog een bewijske geven, ge weet maar nooit hé!" Maar ik kan me voorstellen dat ze bij de post zelf wat lakser zijn :D


Heb die van mij ook bij een Postpunt afgegeven, daar heb ik wel zelf naar een "bewijs" gevraagd maar dat wil niet zeggen dat de dame aan het "loket" het niet zou hebben voorgesteld als ik haar niet voor was :D

Haar collega wist wel niet dat je zo'n A4 kon afdrukken als bewijs want die zei dat ze bij de Senseo terugroep actie gewoon het kassa ticket meegaf als bewijs, maar dat is misschien ook al voldoende ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 en geen spoor van de Philips. Hopelijk komt hij morgen nog aan, anders mag ik weer bellen naar de klantendienst...

 

Weet er toevallig iemand de klantenreferentie van TV Vlaanderen bij Taxipost? Staat die ook op het ticket? Als je ze weet, gelieve ze eens te posten. smile Dan kan je wel de track&trace gebruiken.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mail ontving ik op 12/08,

Tot op heden echter nog niets ontvangen frown.

 

Citaat:

Beste klant,

 

Na het ontvangen van uw klacht en het zorgvuldig nakijken van uw

dossier, hebben we gemerkt dat er iets is misgelopen bij het versturen

van uw ontvanger.

 

De ontvanger wordt zo spoedig mogelijk opgestuurd, ook de maand

september wordt u niet aangerekend ter compensatie.

 

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,

Vriendelijke groet,

Klantendienst

Tv Vlaanderen

 

 

Morgen misschien ....

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond eens gebeld naar Taxipost, maar daar kunnen ze niks te weten komen zonder dat trackingnummer. Ze gebruiken ook gewoon de site... De helpdeskmedewerker van De Post zei wel dat een verzending vanuit België via Taxipost max. 2 dagen duurt, met de nadruk op maximum, want die pakjes gaan met de gewone priorpost mee. De grotere pakjes zijn er zelfs binnen de 24 uur. Ze verzenden alles dus pas op dag 4 of 5 van de week.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...