Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat begrijp ik dus ook absoluut niet. Die epg werkt totaal niet zoals het hoort. Het is een gesukkel. Mijn ("illegale") Dreambox doet het dan stukken beter. Ik begrijp TV-Vlaanderen niet. Wat willen ze dan eigenlijk met die toestelletjes bewijzen?

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien krijg ik dan als compensatie de HD ontvanger gratis en hoef ik de 59 € niet te betalen :D . Neen effe serieus, vandaag is het de 7-de dag, als die vandaag dus niet geleverd wordt gaan ze weer de mist in. Maar de dag is nog lang ... dus laat ons hopen.

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
Misschien krijg ik dan als compensatie de HD ontvanger gratis en hoef ik de 59 € niet te betalen :D . Neen effe serieus, vandaag is het de 7-de dag, als die vandaag dus niet geleverd wordt gaan ze weer de mist in. Maar de dag is nog lang ... dus laat ons hopen.


Wel voor Taxipost duurt de dag tot 14h blijkbaar, maar ik heb mijn ontvanger ook op de 8e werkdag gekregen... om 8h45.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajaja, eindelijk ! Taxipost is aan de deur geweest, helaas was ik niet thuis maar ik kan morgen mijn pakket afhalen. Wat ik wel merkwaardig vindt is dat ik 2 zendingen moet afhalen beide van tvv, heb 2 afhaalbons ontvangen met verschillende barcode ... is wel een heel leuke compensatie :D:D. Ik heb helaas maar één ontvanger om terug te sturen. Wordt vervolgd ....

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Taxipost hier ook aangekomen 15 minuten geleden.

 

1 receiver ontvangen (philips HD)(dus geen 2 zoals zovele andere)

 

Deze namiddag gaat het oude receivertje van 10 jaar oud de deur uit naar tv vlaanderen smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 kaartjes bij TVV,en ik heb dus met mijn standaard kaartje en een vlaams kaartje een omruil gedaan met een s-box en een hd ontvanger.

de s-box had ik 4 werkdagen later,en de hd ontvanger 8 dagen.

BTW,is iemand die weet of die HD ontvanger ook gaat met kaartje's van telesat?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...