Ga naar inhoud


bevestigingsmail bij omruilactie TVV


Gast Tivi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Ik heb 2 kaartjes bij TVV,en ik heb dus met mijn standaard kaartje en een vlaams kaartje een omruil gedaan met een s-box en een hd ontvanger.
de s-box had ik 4 werkdagen later,en de hd ontvanger 8 dagen.
BTW,is iemand die weet of die HD ontvanger ook gaat met kaartje's van telesat?

Volgens mij is het niet noodzakelijk om 2 kaartjes te hebben om ook 2 ontvangers te ruilen.

Je kan bvb toch 2 ontvangers hebben en het kaartje swappen.. bvb meenemen naar de slaapkamer.

Ik heb 2 ruils aangevraagd op 1 kaart en ik heb voor beide een bevestigingsmail gekregen.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik mijn ontvanger gaan afhalen, het waren er inderdaad twee (had maar één ontvanger aangevraagd). Dus die tweede heb ik niet in ontvangst genomen en die gaat retour naar tvv.

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Ja, die Philips HD-ontvanger kan ook gebruikt worden met TéléSat. Ik denk dat dat zelfs de standaardontvanger is in Wallonië.


Bij die van mij zat zelfs een blad van TéléSat met instructies hoe deze te installeren (de ontvanger) iets wat TVV er niet bij had gedaan (of maw er zat geen Nederlandse versie van dat blad bij).

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bericht gehad van een mail die ik voor ge derde keer heb opgestuurd

 

De wachttijd voor de Philips HD DSR 7121 is opgelopen tot 4 weken. U kan uw oude decoder gerust later terugsturen, u moet TV-Vlaanderen enkel op de hoogte brengen wanneer dit exact zal zijn.

 

Meer informatie vindt u op onze website: www.tv-vlaanderen.be/omruilactie .

 

Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder!

 

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

De TV VLAANDEREN klantendienst

 

 

 

www.tv-vlaanderen.be/vragen - 02 / 403 03 33 van maandag tot vrijdag van 10.00u tot 19.00u en zaterdag van 10.00u tot 17.00u. ik wacht ondertussen al 4weken dus het kan nog 4 weken duren

 

mvg abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abuelo
vandaag bericht gehad van een mail die ik voor ge derde keer heb opgestuurd

De wachttijd voor de Philips HD DSR 7121 is opgelopen tot 4 weken. U kan uw oude decoder gerust later terugsturen, u moet TV-Vlaanderen enkel op de hoogte brengen wanneer dit exact zal zijn.

Meer informatie vindt u op onze website: www.tv-vlaanderen.be/omruilactie .

Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder!



Met vriendelijke groeten,



De TV VLAANDEREN klantendienst



www.tv-vlaanderen.be/vragen - 02 / 403 03 33 van maandag tot vrijdag van 10.00u tot 19.00u en zaterdag van 10.00u tot 17.00u. ik wacht ondertussen al 4weken dus het kan nog 4 weken duren

mvg abuelo


Das wel heel raar hoor, want ik heb vorige donderdag nog een aanvraag gedaan voor een Philips HD DSR 7121 receiver en heb die hier ongeveer een klein half uurtje geleden aangekregen.

Dus mijn wachttijd was nog geen volledige 4 dagen.

De vorige receiver was hier ook op een dag of 5 smile dus deze keer waren ze zelfs sneller.

Waar ze het bij jou vandaan halen met een wachttijd van 4 weken weet ik dus ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucver
Dinsdagavond via website besteld. Woensdag bevestigingsmail ontvangen en zojuist werd de decoder (S-Box) geleverd.

Van service gesproken!


En om het nog straffer te maken. Bleek dat de S-Box slechts Astra 1 en 3 ondersteunt. Even gebeld naar de klantendienst waar ik vriendelijk en efficiënt werd geholpen, en vandaag werd een andere ontvanger geleverd die wel Astra 1, 2 en 3 ondersteunt. Deze werd geleverd door een speciale koerier. Die heeft dan ook meteen mijn oude ontvanger meegenomen.

Perfecte service dus!

Ik heb tussen haakjes geen banden met TV Vlaanderen. Maar als iets goed werkt mag dit ook gezegd worden!

Topfield PVR 5510 / Philips HD 7141 - Triax 78 - Hotbird/Astra/Astra2/Astra3 - Aston 1.07 FW 2.18 / TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucver
Origineel bericht van: lucver
Dinsdagavond via website besteld. Woensdag bevestigingsmail ontvangen en zojuist werd de decoder (S-Box) geleverd.

Van service gesproken!


En om het nog straffer te maken. Bleek dat de S-Box slechts Astra 1 en 3 ondersteunt. Even gebeld naar de klantendienst waar ik vriendelijk en efficiënt werd geholpen, en vandaag werd een andere ontvanger geleverd die wel Astra 1, 2 en 3 ondersteunt. Deze werd geleverd door een speciale koerier. Die heeft dan ook meteen mijn oude ontvanger meegenomen.

Perfecte service dus!

Ik heb tussen haakjes geen banden met TV Vlaanderen. Maar als iets goed werkt mag dit ook gezegd worden!



En welke box heb je nu in de plaats gekregen?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: lucver
Origineel bericht van: lucver
Dinsdagavond via website besteld. Woensdag bevestigingsmail ontvangen en zojuist werd de decoder (S-Box) geleverd.

Van service gesproken!


En om het nog straffer te maken. Bleek dat de S-Box slechts Astra 1 en 3 ondersteunt. Even gebeld naar de klantendienst waar ik vriendelijk en efficiënt werd geholpen, en vandaag werd een andere ontvanger geleverd die wel Astra 1, 2 en 3 ondersteunt. Deze werd geleverd door een speciale koerier. Die heeft dan ook meteen mijn oude ontvanger meegenomen.

Perfecte service dus!

Ik heb tussen haakjes geen banden met TV Vlaanderen. Maar als iets goed werkt mag dit ook gezegd worden!



En welke box heb je nu in de plaats gekregen?

mvg


Een Philips (2111 ?). Voldoet in ieder geval perfect.

Topfield PVR 5510 / Philips HD 7141 - Triax 78 - Hotbird/Astra/Astra2/Astra3 - Aston 1.07 FW 2.18 / TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: lucver

Een Philips (2111 ?). Voldoet in ieder geval perfect.


De 2111 kan ook alleen Astra 1en3 ontvangen dus die zal je niet hebben als ie voldoet.


Het is de 2221. In ieder geval, perfect ontvangertje voor de slaapkamer!

Topfield PVR 5510 / Philips HD 7141 - Triax 78 - Hotbird/Astra/Astra2/Astra3 - Aston 1.07 FW 2.18 / TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...