Ga naar inhoud

Beeldkwaliteit en bitrate van HDTV pakket op 23,5 Oost

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Blijft onverlet, dat naar mijn mening de geboden kwaliteit van de Tour in HD via Canaaldigitaal gewoon goed was.

Kom je terug op het oude thema, wat voor alles in de industrie geldt, de laatste 10% kwaliteitsverbetering geeft een verdubbeling van kostprijs.

Wanneer jij bij Canaaldigitaal werkt, en de directie moet voorstellen, om de prijs van het HD pakket te verdubbelen, denk ik dat die directie in hoongelag uitbarst en verwijst naar het Sat4all forum, waarop te lezen is, dat het allemaal veel goedkoper moet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: ceesv
Blijft onverlet, dat naar mijn mening de geboden kwaliteit van de Tour in HD via Canaaldigitaal gewoon goed was.

Waarop baseer je dat Ceesv, heb je een vergelijk gedaan met bv de kabel confused

Mag je nu ook je mening niet meer geven, ben je verplicht eerst te vergelijken met iets anders.
Je kunt toch voor je TV zitten en denken zo dat is een prachtig beeld.
En verder toch nergens gelezen dat het beeld bij de tour op NED1 HD niet goed was. laugh
  • Moderator
Geplaatst:

We hebben ondertussen 10 - 15 HDTV zenders, die ik althans kan ontvangen. Nederland 1HD doet niet onder in vergelijking met de andere satelliet HDTV programma's, die mij ter beschikking staan. Er was geen spoor van artifacten of andere tekortkomingen.

Voor mij geen enkele reden tot klagen.

Voor een vergelijking heb je een blindtest nodig, die staat naar ik vermoed Sjaak(k) ook niet ter beschikking.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen