Ga naar inhoud


[TF7700PVR] krijg mijn topfield niet meer opgestart


Gast silver79

Aanbevolen berichten

Gast silver79

Hallo,

 

Ik wou net mijn topfield opstarten zoals altijd door op de rode powerknop te drukken en dan komt er meestal "RUN" en even later "L232" in het scherm te staan en start ie op en komt er beeld. Nu wil ie niet meer opstarten, als ik afwisselend op de powerknop druk komt er enerzijds het uur in het scherm te staan (zoals ie in standby zou staan) en als ik nogmaals druk dan komt het tekentje van standby in het scherm (half rond cirkeltje met streepje in) en je ziet in het scherm dat hij probeert om tekens en tekst weer te geven, maar die komen er maar heel lichtjes en flikkerend door. En voor de rest gebeurt er niets, geen beeld. Weet iemand wat er met mijn topfield aan de hand is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast decodertje

stroom er voor 1 minuutje afhalen.

evt cams eruit halen bij het opstarten.

evt harddisk loskoppelen en kijken wat hij dan doet.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast silver79

Net nog is geprobeerd en eventjes vd stroom gehaald en toen startte hij eventjes op, ik had 10 seconden beeld en toen viel het weer uit. Dus hij werkt wel, maar er scheelt ergens iets waardoor hij uitvalt. Kzal nog is proberen door cams en hardeschijf los te koppelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast silver79

Geen succes met alles los te koppelen. Wat ik wel ook merk is dat er allemaal horizontale rode lijnen in het scherm van de topfield te zien zijn over de ganse breedte, stuk of 5 à 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb het zelfde probleem met mijn Tf 7710 hd pvr 160GB hij wilde ook niet meer opstarten ook niet na spanning er op spanning eraf het display was net een equalizer hij is nu ter reparatie bij mijn leverancier die denkt dat het een voedings probleem is ben hem ondertussen wel al ruim drie weken kwijt.

 

m.v.g Wimg

 

TF 7710 HDPVR 160gb Powercam software 19-8-08 (23231)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...