-QenQ- Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Heren, ik zoek een video van het liveverslag van de 16e etappe in de tour de france. Helaas heb ik de timer op nederland 2 gezet en mis deze etappe in mijn bestand. Heeft iemand van jullie dit toevallig opgenomen en kan mij de data ter beschikking stellen? Het is de etappe van Martigny naar Bourg-St-Maurice. Ik zou echt heel erg blij zijn met een .ts bestand, maar het mag natuurlijk ook iets anders zijn, of een tip, hoe ik dit ergens kan vinden. Mijn dank alvast. Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd. ::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.
Poetsdoekje Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Uitzending gemist? punt nl En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
-QenQ- Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Geplaatst: 27 juli 2009 Kan zijn dat wij erop stonden inderdaad. Uitzending gemist.nl biedt geen soelaas, geen studio sport aflevering te vinden. Niemand? Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd. ::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.
-QenQ- Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Geplaatst: 28 juli 2009 Op navraag bij de NOS of ze een kopie hebben, en of ik dat kan krijgen. Citaat: Dank voor uw e-mail. Het spijt me u te moeten teleurstellen maar dit is niet mogelijk. Met vriendelijke groet, José van Gelder NOS Publieksvoorlichting www.nos.nl Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd. ::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.
guykers Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 De highlights pl 45 min zijn te downloaden via usenet in a.b.nl gepost door dacreator op 22-07-09 suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen