Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik een verandering aanbreng in mijn cccam.cfg en deze vervolgens via FlashFXP upload naar mijn box, dan valt daarna mijn connectie tussen PC en dreambox gedurende een minuut of twee weg. Het lijkt erop alsof de dreambox opnieuw verbinding gaat maken met het netwerk. Dit gebeuren is onafhankelijk van soort image of cccam versie.Is dit normaal?

Geplaatst:

Ik doe dit zelf altijd met het programma WS_FTP, en hiermee zie ik het verschijnsel wat u ondervind niet.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:
Origineel bericht van: martin52
Wanneer ik een verandering aanbreng in mijn cccam.cfg en deze vervolgens via FlashFXP upload naar mijn box, dan valt daarna mijn connectie tussen PC en dreambox gedurende een minuut of twee weg. Het lijkt erop alsof de dreambox opnieuw verbinding gaat maken met het netwerk. Dit gebeuren is onafhankelijk van soort image of cccam versie.Is dit normaal?

Het meest gebruikte en speciaal voor de dreambox geschreven is DCC 'Dreambox Control Center E2' (dcce2_110 of dcce2_120)

Via Google zo gevonden.

Grts
Geplaatst:

Volgens mij wordt het wegvallen van de verbinding niet veroorzaakt door het FTP programma. Het lijkt er meer op, dat bij het overschrijven van de oude cccam.cfg in de box, de netwerkverbinding van de dreambox opnieuw wordt opgestart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen