Ga naar inhoud

vakantie thailand en rtl4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een vriend van me gaat op vakantie naar thailand wat het hij nodig om van uit daar GTST op rtl4 kan ontvanger en dan bedoel ik onder ander de grote van schotel kaart krijg hij van mijn

Geplaatst:

dus wat ik hier uit maakt kan de vrouw van me vriend gtst op vakantie gaan maken

Geplaatst:
Origineel bericht van: DVD
dus wat ik hier uit maakt kan de vrouw van me vriend gtst op vakantie gaan maken

Als je het uit wil maken met de vrouw van je vriend is toch geen GTST nodig?

Maar in Thailand is RTL 4 niet te ontvangen.
Geplaatst:

De RTL zenders zitten op de Astra1H de footprint staat op de SES Astra site en die komt nog niet tot de helft dus is onmogelijk.

Ook is het nu 5 uur later zo meteen met de wintertijd 6 uur willen ze dan daar tot een uur of één s'nachts opblijven voor GTST om dat live te kijken in de vakantie??

De enigste mogelijkheid is een Slingbox zoek daar maar op.

Geplaatst:

Ha ha, welke grapjas gaat er nu op vakantie naar Thailand (fantastisch land trouwens) en wil er dan GTST kijken?

Blijf lekker thuis zou ik zeggen smirk

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Gast Ronaldinho-
Geplaatst:

op rtl gemist kan je alles terug zien via internet.. Of het daar ook werkt weet ik niet.. Maar schotel no way.

Geplaatst:

Citaat:
ieder hotel heeft BVN Tv

In thailand?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

het was gewoon de vraag of het nu rtl4 of sbs6 is maak niet uit.. dus niet in thailand te ontvangen alleen BVN Tv oke en overig kreeg ik kreeg vanmiddag tehoren dat hij er wil gaan wonen hij gaat met vervroegt pensioen en wil nedelandse zender blijven kijken. ik zal het door geven aan hem ik wil jullie bedanken uit zijn naam.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DVD
het was gewoon de vraag of het nu rtl4 of sbs6 is maak niet uit.. dus niet in thailand te ontvangen alleen BVN Tv oke en overig kreeg ik kreeg vanmiddag tehoren dat hij er wil gaan wonen hij gaat met vervroegt pensioen en wil nedelandse zender blijven kijken. ik zal het door geven aan hem ik wil jullie bedanken uit zijn naam.

Dan moet je in nederland een satinstallatie, een maximum homestream of slingbox, en internetaansluiting hebben. In Thailand heb je nodig:een internetaansluiting en pc/laptop al of niet doorgelusd naar een tv.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Zoals gezegd kan je in Thailand alleen bvn ontvangen. Even een kleine correctie op sjaakk. Ik wil graag wonen in Thailand maar zover ben ik nog niet maar het klopt wel dat dat mijn streven is.

Met een slingbox en een slingcatcher heb je wel goede kans op nederlandse tv maar dan moet je inderdaad in beide landen een stabiele redelijk snelle internetverbinding hebben.

Maar je bent gek als je maar een paar weken naar Thailand gaat om daar je tijd te verkwisten met tv kijken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen