Ga naar inhoud


Digitenne duurder per ingaande september


drh

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
Overigens geeft KPN tot en met 9 augustus ook nog korting op een eenjarig abonnement, waarbij de gemiddelde dagtemperatuur het kortingspercentage is.


Dit zou bij mij als klant totaal onserieus overkomen.
Het betekend dat er geen enkele zinvolle vorm van prijscalculatie meer is.
Zijn we nu in Nederland of op een Turkse Bazaar?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op Tweakers wordt gemeld dat als je telefonisch dreigt je abonnement op te zeggen je 12 euro korting krijgt. Oftewel een jaar lang geen prijsverhoging met 1 euro. Geen idee hoe 't met de verhoging voor de decoder zit.

 

Bron

Digitenne icm Topfield 5300 PVR (160GB) en Topfield 6000 voor op de slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Dit zou bij mij als klant totaal onserieus overkomen.

Het betekend dat er geen enkele zinvolle vorm van prijscalculatie meer is."

 

Primafoon heeft dit al vele jaren tijdens de zomermaanden.

 

Niks Turkse bazaar want elke winkelketen heeft periodiek wel een kortingsactie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Dat er korting gegeven wordt vind ik prima, maar doe het dan serieus. En niet van die zonneschijn-uren flauwekul.

 

Je kunt ook zeggen: je krijgt net zoveel korting als het aantal honden dat vandaag op de stoep gescheten hebben in de straat van de dichtsbijzijnde Primafoon winkel.

Klinkt net zo serieus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Dat er korting gegeven wordt vind ik prima, maar doe het dan serieus. En niet van die zonneschijn-uren flauwekul.

Je kunt ook zeggen: je krijgt net zoveel korting als het aantal honden dat vandaag op de stoep gescheten hebben in de straat van de dichtsbijzijnde Primafoon winkel.
Klinkt net zo serieus.


Kortingen van de KPN kunnen mij gestolen worden. Zij bieden wat aan en dan sta je om vijf over één in de winkel, om één uur zijn ze open gegaan. Dan is het produkt al uitverkocht..
Ik ga wel naar MM of iets anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Net Digitenne opgezegd.

Ik kreeg idd een aanbod voor 12 euro korting komend jaar.

Dat geloof je toch niet ?

Dus mocht je verder willen met Digitenne, bel met de mededeling dat je op wilt zeggen.

Kijk je dus nog 1 jaar voor 7,50 per maand. haha.

 

 

Maargoed, ik stuur de hele boel retour naar KPN en ga voor een tweede STB kaart voor 1 euro per maand.

Tuner was toch al gratis ivm de CDS omruilactie.

Kosten tweede kaart doet wel even pijn, maar dat heb ik er binnen 1 jaar weer uit omdat ik dan die 7,50 per maand bespaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Net Digitenne opgezegd.
Ik kreeg idd een aanbod voor 12 euro korting komend jaar.
Dat geloof je toch niet ?
Dus mocht je verder willen met Digitenne, bel met de mededeling dat je op wilt zeggen.
Kijk je dus nog 1 jaar voor 7,50 per maand. haha.


Maargoed, ik stuur de hele boel retour naar KPN en ga voor een tweede STB kaart voor 1 euro per maand.
Tuner was toch al gratis ivm de CDS omruilactie.
Kosten tweede kaart doet wel even pijn, maar dat heb ik er binnen 1 jaar weer uit omdat ik dan die 7,50 per maand bespaar.

Ik heb juist CanalDigitaal opgezegd. Deed eigenlijk minder pijn dan ik had gedacht. Scheelt me €120/jaar en ik hoef geen dure smartcards meer te kopen. Eigenlijk had ik het vanaf het begin er al uit, ik begin gewoon direct met besparen. Aan losse STB-kaarten had ik toch niks gehad, zit geen Discovery op.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
jongens wat doen jullie toch raar hoor, rij 1 dag per maand minder met je auto en je bespaard weer wat geld !
Waar zijn we mee bezig.

Moet je wel een auto hebben.

Ik zie het zo: bespaar 6 watt sluipverbruik in je huis en je hebt er weer een euro per maand bij.
Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: chukky2
jongens wat doen jullie toch raar hoor, rij 1 dag per maand minder met je auto en je bespaard weer wat geld !


Huh ??
Hoe moet ik dan naar mijn werk ?

Jij gebruikt je auto exclusief om naar je werk te rijden?

Ga een keer naar de supermarkt/vriend/postkantoor/etc op de fiets ipv. met de auto en je zal al snel besparen inderdaad.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Jij gebruikt je auto exclusief om naar je werk te rijden?


Bijna wel ja.

Citaat:

Ga een keer naar de supermarkt


Ja, dat is handig met boodschappen voor een week op je bagagedrager.

Doe nou niet zo dom, ik kan kiezen uit 12 x 8,50 KPN per jaar of 12 x 1,00 CDS per jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP

Citaat:

Ga een keer naar de supermarkt


Ja, dat is handig met boodschappen voor een week op je bagagedrager.

Doe nou niet zo dom, ik kan kiezen uit 12 x 8,50 KPN per jaar of 12 x 1,00 CDS per jaar.


Vrienden en een postkantoor zijn er dan zeker ook niet.

Waarschijnlijk ben ik dan ook dom dan maar je kunt bij Digitene 3 kaarten op één abo hebben dus een totaal van 12 x 8.50 voor 3 smartkaarten.
En een nieuwe smartkaart van KPN kost een euro of 10-15 net welke winkel je koopt bij CDS meestal een 75- 90 euro per kaart.

Wie goedkoop wil kijken en weinig eisen stelt aan beeldkwaliteit en hoeveelheid zenders dan is Digitenne de beste oplossing. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...