Ga naar inhoud

Werkt de itv tv-gids bij jullie?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

http://www.itv.com/TVGuide/default.html

Bij mij laadt deze TV-gids (All Channels en My Channels) de laatste dagen niet meer. Hij blijft hangen op loading. My Settings opent meestal ook niet. Alleen Text View werkt altijd goed.

Hebben jullie dat probleem ook?

Zo nee: waarom werkt 'ie bij mij niet meer? Ik heb geen filters o.i.d. aanstaan. Ik draai FireFox.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Auggie
http://www.itv.com/TVGuide/default.html
Bij mij laadt deze TV-gids (All Channels en My Channels) de laatste dagen niet meer. Hij blijft hangen op loading. My Settings opent meestal ook niet. Alleen Text View werkt altijd goed.

Hebben jullie dat probleem ook?

Zo nee: waarom werkt 'ie bij mij niet meer? Ik heb geen filters o.i.d. aanstaan. Ik draai FireFox.

Jouw link aanklikkend lukte bij mij ook niet. Maar eerst naar www.itv.com en als die ingeladen is de link TV Guide aanklikken, lukt wel.

Ik gebruik ook Firefox.
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Hier werkt het wel en ook met Firefox (3.5.1.)

Geplaatst:

Vreemd. Bij mij laadt 'ie niet. Ook niet op een andere computer. Niet met Firefox, niet met Chrome en niet met Internet Explorer (die loopt zelfs vast). Het laden van die homepage gaat al enorm traag (minutenlang!).

Moet je een of andere nieuwe Flash hebben draaien? Ik zie wel flashreclame, maar niet de gids zelf.

Ik heb het eens via een (Franse!) proxyserver geprobeerd, en toen kreeg ik wel de gids in beeld. Wie heeft daar een verklaring voor?

edit: firefox 3.0.4

Geplaatst:

Bij mij werkte de reminder niet voor Topgear voor zowel op zondag als maandag.

Dacht dat ze een weekje pause hadden, en miste daarom het programma gedeeltelijk.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog even een late update.

Ik heb ontdekt dat als ik de cookies van ITV uit Firefox verwijder, ik die website weer te zien krijg: ik kan mijn favorieten selecteren en krijg dan mijn persoonlijke gids weer te zien. Na één of twee verversen gaat 'ie echter weer dood. Het is blijkbaar een cookies-probleem.

Het lijkt er ook op dat ik maximaal 8 zenders kan selecteren. Kies ik er meer (vroeger probleemloos 14) dan loopt 'ie meteen vast.

Ook vind ik Men & Motors nergens meer terug. Jullie?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen