Ga naar inhoud


[Digitenne] Prijsverhoging naar 8,50 per maand,extra ontvanger gaat 4 euro kosten


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2/3e kaart op abo is niet meer gratis dus of gaat het puur om de huur van de tuner?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar dat was toch op je vingers na te tellen. De reële marktprijs van Digitenne ligt rond de 10 euro. En nu men zelf zegt de grens van het aantal kritische televisiekijkers bereikt heeft, en dus dus binnen heeft gehaald, gaat men de prijs van Digitenne stapsgewijs verhogen naar de reële marktprijs.

 

Nu komt natuurlijk de vraag waarom de reële marktprijs van Digitenne rond de 10 euro ligt. Dat heeft KPN zelf al verklapt toen men bij overname de prijs verhoogde van 7,95 naar 9,95 per maand. Pas toen men de strategie om de "kritische televisiekijker" te willen binnenhalen en de strijd aan te gaan met vooral de analoge kabelaar verlaagde men plots deze prijs weer naar 6,95 euro. Volgende stap is Digitenne dus op marktconforme waarden te zetten en dan beginnen met het proberen te migreren van deze abonnees naar IPTV via ADSL of glasvezel. En de kans is heel groot dat men hier dan ook weer gaat stunten met de prijzen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
En nu men zelf zegt de grens van het aantal kritische televisiekijkers bereikt heeft,

Kijk dat is nou eens eerlijk, je moet niet teveel kritische kijkers hebben. laugh
Dat geeft veel teveel gezeik bij kaart wisselingen en het verwijderen van zenders.
Bij de beeldkwaliteit moet je ook al niet al te kritisch zijn.

Of bedoelde je kritisch aantal? confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een prijsverhoging van maar liefst 13% abnormaal hoog. Zeker als daar niets tegenover staat zoals een uitbreiding van het pakket, of het toevoegen van HD kanalen aan Digitenne.

 

KPN maakt nog steeds 4,8% winst wat gezien de economische recessie niet slecht is. Om de consument met een dergelijke verhoging op te zadelen is niet netjes.

 

KPN begint zich (weer) als een echt monopolist te gedragen. En dat is iets waar we echt niet op zitten te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoppy
Ik vind een prijsverhoging van maar liefst 13% abnormaal hoog. Zeker als daar niets tegenover staat zoals een uitbreiding van het pakket, of het toevoegen van HD kanalen aan Digitenne.

KPN maakt nog steeds 4,8% winst wat gezien de economische recessie niet slecht is. Om de consument met een dergelijke verhoging op te zadelen is niet netjes.

KPN begint zich (weer) als een echt monopolist te gedragen. En dat is iets waar we echt niet op zitten te wachten.

Sorry hoor maar een prijs van 8,50 voor een TV abonnement vind ik nog steeds laag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

::Marktwerking::

 

En anders neem je toch weer een kabelaansluiting of Canaaldigitaal abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoppy
Ik vind een prijsverhoging van maar liefst 13% abnormaal hoog. Zeker als daar niets tegenover staat zoals een uitbreiding van het pakket, of het toevoegen van HD kanalen aan Digitenne.

KPN maakt nog steeds 4,8% winst wat gezien de economische recessie niet slecht is. Om de consument met een dergelijke verhoging op te zadelen is niet netjes.

KPN begint zich (weer) als een echt monopolist te gedragen. En dat is iets waar we echt niet op zitten te wachten.


Die winst haalt KPN zeker niet bij de Digitenne abonnee want daar moet per elke abonnee nog geld bij.

Overigens hebben analisten altijd gezegd dat als KPN het voorafgestelde doel van het aantal abonnees gehaald zou hebben dat dan onherroepelijk de prijzen omhoog zouden worden bijgesteld. Ze hebben als het ware marktaandeel gekocht in de hoop dat als eenmaal het digitaal kijkerszieltje is binnengehaald deze dan niet meer weggaat.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook bericht gekregen dat het abb. word verhoogd.

Dit is niet zo erg maar dat ik de hele dag reclame hoor dat je nu bij 26 graden ook 26 % korting op je abb. krijgt bij aanschaf van digitenne dan erger ik me er wel aan.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ga zo door KPN en de kabelboeren zullen u eeuwig dankbaar zijn cry

Niet alleen de kabelboeren.
Verder zat die prijsverhoging er natuurlijk allang aan te komen. KPN draaide Digitenne met verlies. Afwachten of ze nu wel quitte gaan spelen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Schotel Antenne

Sorry hoor maar een prijs van 8,50 voor een TV abonnement vind ik nog steeds laag.

In Duitsland, Engeland en Frankrijk is het gratis dus zò laag is het nu ook weer niet.
Origineel bericht van: Skysurfer
Mijn huurtuner is al op z'n retourreis.
Voor 1 jaar huur koop je een mooie 2ehands.

Voor 1 jaar (+2 weken) huur koop je zelfs een nieuwe!

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...