Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Op de site, als iets hierboven omschreven staat de nieuwe Firmware,van 7 augustus 2009. Waarom werkt deze niet direct in de ontvanger zonder module ? Op de site van Vantage staat nog niet de Firmware van 7 augustus 2009 waar komt deze firmware vandaan? (of ik heb niet de goede site) Wie zorgt ervoor dat deze firmware wel gaat werken zonder een module in de Vantage dus direct in de ontvanger ? Zijn er meerdere sits waar de EMU Firmware op staat.
josjansen Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 In de Vantage zit als het ware een cam-card ingebouwd alleen kan deze geen Canaldigitaal-card lezen [niet de juiste decodering]. Iemand [mij niet bekent] moet dit aanpassen en in de originele firmware voor de vantage verwerken. Dit word dan EMU [aangepaste] firmware genoemd. et8000
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik neem aan, dat de EMU Firmware dat nu snel uitkomt?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Heeft iemand al de nieuwe EMU Firmware gevonden, of moet deze nog komen. Meestal komt deze kort na de originele firmware uit ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Jos Jansen. Niets ontvangen
duitsland Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 zou ik ook een pm van je megen ontvangen ? Alvast bedankt ! Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
JazzySOB Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Nieuwe emu firmware is hier te halen. Neem wel het Vantage_025201.rar bestand, de Vantage_025202.rar bevat de non-emu versie. Weet iemand trouwens waar die management datum te vinden is? Als ik kijk bij "mediaguard", "consultation" en "canaldigital" dan zie ik wel de van-tot datum staan, maar bij "mediaguard" en "information" en "management" zie ik geen datum staan.. Open the pod bay doors, Hal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen