Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier volgt een bericht van site RTL Télé Lëtzebuerg;

Meer info, zie RTL LËTZEMBUERG .

let op! Luxemburgse taal

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Astra 23,5E 12168 V 27500 3/4

Tot 31 december 2009 simultaan met de oude frequentie.

Vanaf 2011 in HD!

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

1 Augustus schrijven ze. Misschien zijn ze al aan het testen.

Vanavond even kijken. smile

Chamber TV verhuist ook mee en RTL radio komt er gezellig bij.

24 uur per dag.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Dat is wel leuk, 24 uur per dag! Beter dan dat nutteloze ASTRA-testbeeld wat er nu overdag te zien is op het kanaal van RTL Télé Letzebuerg. smile

Geplaatst:

even op die site gekeken

wat zien ik ?

duo lnb ,waar heb ik die eerder gezien..

post-1363-1318260374,9409_thumb.jpg

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

• 2 weken later...
Geplaatst:

Misschien voor de mensen die geen Luxemburgs kunnen lezen:

Deen neie Satellit, den 23,5 Grad Ost, huet eng Partie Virdeeler erklärt den RTL-Direkter Alain Berwick. "Duerch d'Migratioun kritt RTL méi eng héich Bandbreet, wat wichteg ass, wa vun 2011 un an HD-Qualitéit gesent gëtt. RTL kann um neie Satellit ronderëm d'Auer senden, wat virun allem bei Events wéi dem Tour de France vu Virdeel ass

Vertaling:

"De nieuwe sateliet, op 23,5 graden Oost, heeft een grotere hoeveelheid voordelen, aldus de RTL Directeur Alain Berwick. "Door de verhuizing krijgt RTL meer bandbreedte, wat belangrijk is omdat we vanaf 2011 in HD gaan uitzenden. RTL kan op de nieuwe satliet 24 uur dper dag uitzenden, wat zeker bei events zoals de Tour de France van voordeel is."

Ze gaan dus niet meteen 24 uur per dag uitzenden. Je zal echter wel zien dat ze bijv SuperRTL ook gaan uitzenden omdat hier 's middags het kinderprogramma van SuperRTL wordt overgenomen zoals dat nu ook op de kabel en DVB-T gebeurd.

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen