Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aston 2.2200 ?

Is dit een nieuwe type module ? omdat ik alleen maar lees over 1.18 of 1.07

Maar als ik bij info kijk bij mijn TF 7700 HSCI zie ik wel degelijk Aston 2.2200 staan.

Bij ***geen-reclame*** gekocht

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

• 2 weken later...

Geplaatst:

2.22 is de software.

U heeft een nieuw model met waarschijnlijk een groen lampje aan de voorzijde.

Geplaatst:
Origineel bericht van: joost1963
2.22 is de software.

U heeft een nieuw model met waarschijnlijk een groen lampje aan de voorzijde.

Laten die oude modellen nu ook een groen ledje hebben.

Het verschil is een chipje in de hardware die niet meer gemaakt wordt die is vervangen door een ander chipje en daarom is de software ook aangepast. laugh
Geplaatst:

De nieuwe 2.23 is nu publiek beschikbaar en is voor alle Astoncrypts met LED beschikbaar.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Murdock
De nieuwe 2.23 is nu publiek beschikbaar en is voor alle Astoncrypts met LED beschikbaar.

En daar is dan de vraag, hoe kun je hem upgraden? en geldt dit voor de oude versie met led als de nieuwe versie met led?
Geplaatst:

Net zoals de 2.18 met een Topfield PVR. En ja, hij is voor alle versies met LED.

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Kun je hem niet als bijlage in een nieuw topic hangen??

Of is hij zo enorm groot. laugh

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
hij is 236 Mb groot

v2.23: Compatibiliteitsupdate voor verschillende ontvangers, Nederlands menu

Dat is raar, de file, die je bij de importeur op de site kan downloaden is 17,8 MB groot.

Wat heb je ermee gedaan Sjaak, dat hij zo is opgeblazen in volume?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ceesv,

Zou je mij de site van de importeur door kunnen linken? of is dit niet toegestaan?

Groet,

Astra 19,28,23 en hotbird

Topfield 7700 HSCI

Geplaatst:

Ben geen Ceesv maar heb je een geschikte ontvanger om de cam te upgraden?

De importeur kun je zelf vinden onder "where to buy" op de site van Aston-France. laugh

Geplaatst:

Bedankt Aart, ik heb inderdaad niet de juiste ontvanger maar wil wel graag de ontwikkelingen volgen,vandaar de interesse voor de importeur,

Groet,

Astra 19,28,23 en hotbird

Topfield 7700 HSCI

• Moderator
Geplaatst:

Aart44, dat is inderdaad de link, waarover ik schreef.

Ik ben op dit moment in 24210, en moet voor een internet verbinding met mijn laptop onder mijn arm naar mijn buren.

Ben daardoor een beetje traag met reageren.

Zoals ze schrijven, is het een update voor compabiliteit.

Dus als op dit moment met je oude software alles goed werkt, is er geen noodzaak om te updaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bij de 2.23 werken nu ook de HD zenders goed.

Bij de 1.18 kreeg ik geluid maar geen beeld.

Mijn ontvanger is de Inverto scena 5.

Op korte termijn krijgen we volgens de leverancier ook een update voor deze ontvanger zodat de fastscan ook weer goed werkt.

Geplaatst:

Ik heb de 2.23 in mijn IDL7000 draaien maar dit werkt perfect hoor. Zappen is niet trager geworden en geen uitval meer wat soms voor kwam wanneer je de library afsloot.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen