Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Murdock
De nieuwe 2.23 is nu publiek beschikbaar en is voor alle Astoncrypts met LED beschikbaar.

Ik heb deze update gezien kan ik die met een TF7700 updaten en zo ja hoe?
Ik bedoel in het menu van de aston module zit geen kopje update via usb of zo

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

• Moderator
Geplaatst:

Op de site van de importeur staat een "hoe te updaten" gebruiksaanwijzing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

zal aan mij liggen maar ik vind daar niks.

Dit is wat daar staat

De softwareupdate voor de Astoncrypt Dual CAM is momenteel niet beschikbaar via de satelliet. U kunt de Astoncrypt module wel updaten met behulp van een Topfield TF5000PVR/TF6000PVR serie ontvanger. Voor meer informatie, raadpleeg uw dealer.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

Geplaatst:

Je kunt alleen updaten met een Topfield pvr in de 5 serie de handleiding is de onderste op de ftp. site van Aston dus vragen aan je satdealer of aan de importeur of opsturen naar Aston France ja of zelf iemand zoeken die dat voor je kan doen. laugh

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Hallo weet ook iemand als je de update van de Aston hebt gedaan dat Eurosport HD het geluid ook in NL wil op Humax Icord. Want heeft geen zin om te betalen voor de update als het geen verschil maakt

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Ja maar ik heb geen topfield en waar ik em gekocht heb paar maanden terug had ik een mail heen gestuurd als ze hem daar konden update dat kon maar zit prijskaartje aan net zoals de andere sat winkels.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen