Ga naar inhoud


Forums !!??


mybrain

Aanbevolen berichten

Mensen het is één forum en meerdere fora....in plaats van forums.(zie menu bovenaan de site)

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

klopt !! het is bovendien verschrikkelijk heet hier in Spanje, dus de kolder is ook in mijn hoofd gekomen. Neemt niet weg dat de nederlandse taal al enorm verkracht wordt in deze fora, zodanig dat je er best af en toe wat van mag zeggen, toch !?

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Mag beide

vGnp



niets van waar....overigens dat hele wikipedia wordt bijgehouden door mensen die ook maar wat doen....zie HIER voor de enige echte VanDale.......en die klopt wel !

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, Spanje, vandaar dat je over een Latijns leenwoord begint waarvoor de Latijnse meervoudsregels gelden. :D

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain
klopt !! het is bovendien verschrikkelijk heet hier in Spanje, dus de kolder is ook in mijn hoofd gekomen.


Even off topic..

Waar zit je in Spanje?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja ...ik blijf een zeurderige nederlander hè smile

 

 

oei....ik zit in het zuiden van de costa blanca nabij maar zeker niet in...Torrevieja.

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain
Origineel bericht van: vGnp
Mag beide

vGnp



niets van waar....overigens dat hele wikipedia wordt bijgehouden door mensen die ook maar wat doen....zie HIER voor de enige echte VanDale.......en die klopt wel !


fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

En wat denk je waar die s voor staat bij die onvolprezen van Dale die ik even vet heb gemaakt?
Juist. Meervoud: Forums. En Fora mag dus ook.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain
Origineel bericht van: vGnp
Mag beide

vGnp



niets van waar....overigens dat hele wikipedia wordt bijgehouden door mensen die ook maar wat doen....zie HIER voor de enige echte VanDale.......en die klopt wel !


Ben toch bang dat je moet leren hoe je een woordenboek "leest"
Er wordt duidelijk aangegeven dat ook forums ok is.. whistle

fo·rum het; o -s, fora

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain
Origineel bericht van: vGnp
Mag beide

vGnp



niets van waar....overigens dat hele wikipedia wordt bijgehouden door mensen die ook maar wat doen....zie HIER voor de enige echte VanDale.......en die klopt wel !


@mybrain,

In tegenstelling tot hetgeen jij schrijft is ook Van Dale de mening toegedaan
dat "forums" een correcte meervoudsvorm van "forum" is.

Origineel bericht van: Van Dale
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd



Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

idd...verlies toegegeven, ik ben het helemaal met jullie eens. Mijn nederige excuses.

 

Was toch even leuk zo'n discussie of niet wink

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We kunnen er altijd nog over stemmen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain
klopt !! het is bovendien verschrikkelijk heet hier in Spanje, dus de kolder is ook in mijn hoofd gekomen. Neemt niet weg dat de nederlandse taal al enorm verkracht wordt in deze fora, zodanig dat je er best af en toe wat van mag zeggen, toch !?


@mybrain,

Mag ik er dan nu ook iets van zeggen?

"klopt !!" moet zijn "Klopt!!".
"het" moet zijn "Het".
"nederlandse" moet zijn "Nederlandse".
"toch !?" moet zijn "toch!?".


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...