Gast markg41 Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 ik heb nieuwe receiver met emu funktie. Wat kan je er mee en moet deze aan of uit staan ?
Gast Aston79 Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Origineel bericht van: markg41 ik heb nieuwe receiver met emu funktie. Wat kan je er mee en moet deze aan of uit staan ? Ik weet niet welke ontvanger je hebt (misschien hier eens plaatsen dan kunnen de mensen misschien een beter antwoord geven). Maar voor zover ik het begrijp is het een "Emulator" en die zal wel een bepaalde CAM emuleren zeker. Ik weet niet of deze "moet" aanstaan, maar als je deze uit zet en je hebt geen beeld meer dan moet je heb aan zetten
RVP Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Een Emu emuleert een cam. Bespaart weer centjes.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Citaat: wat is emu en wat kan je er mee Dit is een emu: Je kunt hem in je tuin zetten en aan je satellietschotel vastbinden.
Gast sattaz Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Citaat: wat is emu en wat kan je er mee Dit is een emu: Je kunt hem in je tuin zetten en aan je satellietschotel vastbinden. @Drs. IJzerbout, Maar dan wel in een Duitse tuin want in Nederland is deze vogel geen emu maar een emoe Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten