Ga naar inhoud

MTVHD blijft zwart pas naar her activatie CD kaart

Aanbevolen berichten

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Hallo ik heb Humax Icord met 2 modules Aston 1,07 en T-rex 4.1 met CD seca 3 kaart. Nu heb ik zins een week of 2 dat Mtvhd het niet meer doet alleen na heractivatie van kaart doet hij het weer maar moet zo wat om de dag weer activatie doen waar ik voor heen geen last van had

De datum van CD kaart staat op

27-09-09

25-09-09

iemand hier ook last van ?

m.v.g

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Oja alle andere HD zenders en de SD zenders doen het wel goed

Geplaatst:
Origineel bericht van: Fokke-Gerrit
Hallo ik heb Humax Icord met 2 modules Aston 1,07 en T-rex 4.1 met CD seca 3 kaart. Nu heb ik zins een week of 2 dat Mtvhd het niet meer doet alleen na heractivatie van kaart doet hij het weer maar moet zo wat om de dag weer activatie doen waar ik voor heen geen last van had

iemand hier ook last van ?

Even gecontroleerd voor je. MTVNHD doet het hier zonder problemen met een powercam 2.04
Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Ik heb nog wat dingen geprobeerd! Wat me op viel als ik naar sbs 6 (of andere zender dat niet met mtv temaken heeft) kijk en zap dan naar mtvhd dan doet hij niks. Maar zap ik bijvoorbeeld van ander mtv zender zoals mtv nl ef mtv music (hij moet wel ongeveer 5 min op de zender blijven staan anders doet hij het nog niet) dan doet mtvhd het in eens wel maar loopt daan naar beplaalde tijd vast krijgt ik de melding deze zender is gecodeerd. Vreemde is dat ik eerst geen last van had met zelfde opstelling en nu zins 2 weken in eens wel. Zou het seca 3 kaart niet goed zijn of iets anders ?

Humax zit nieuwste software op wat er ook opstond toen het goed was

Aston module zat er ook in toen het goed was

T-rex module zat er ook in toen het goed was

dus heb eigenlijks niks veranderd en toch mtvhd werkt niet goed

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Het beeld loopt niet meer vast met deze zender is gecodeerd ander probleem is er nog wel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen