J33W33 Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Ik heb de optie inmiddels gevonden.. Jacobus bedankt voor de reactie ik kan inmiddels alle kanalen bekijken.. Ik krijg het idee dat de beeldkwaliteit sinds de nieuwe Firmware iets minder is geworden, is dit mogelijk?
jacobus Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 geen idee. ik gebruik al tijden Sattracker, en ik heb mijn strong aangesloten op een kleinere tv (slaapkamer)
J33W33 Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 Ik heb inmiddels toch maar weer de kanalenlijst van Interpol erop gezet maar als ik de indeling van de kanalen wil wijzigen is dit pas mogelijk vanaf kanaal 500 (Others categorie). Is er geen mogelijkheid om de indeling van de eerste 500 kanalen te wijzigen? p.s: mocht er iemand zijn met een recente kanalenlijst voor Canal Digitaal incl. sport 1 etc, graag!
Gast tonyw Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Probeer deze maar eens. Is van 17 augustus pid staat al goed. Vr.gr. tonyw 8000 zenders.zip
jacobus Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 eerste 500 kanalen kun je blokkeren/ deblokkkeren met edstrong. weet ff niet meer precies hoe, heb het al tijden niet gebruikt. Maar je kunt het ergens aanvinken.
J33W33 Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Tony bedankt! Ik had inmiddels je zenderlijst voor de 8100 gevonden, en deze werkt helemaal perfect! Zeer netjes ingedeeld en alles is makkelijk terug te vinden. Nogmaals bedankt, Groeten uit Oldenzaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen