Ga naar inhoud


Mijn canal digitaal website facturen ophalen onmogelijk?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Sat4all gebruikers,

 

Ik ben al enige tijd klant bij Canal Digitaal, deze maand een bedrag van mijn rekening afgeschreven wat naar mijn mening niet klopt. Ik wou de factuur controleren om te kijken wat ze in rekening hebben gebracht.

 

Ik heb getracht een factuur op te halen via de website van Canal Digitaal (Mijn Canal Digitaal) echter blijft het scherm staan op:

 

Even geduld a.u.b. uw facturen worden opgehaald.

 

Ik heb inmiddels geprobeerd op verschillende browsers de facturen op te halen maar tot op heden geen factuur gezien.

Hetzelfde geldt voor het bekijken/uitbreiden van je huidige zenderpakket.

 

Het scherm blijft maar staan op:

 

Even geduld a.u.b. uw gegevens worden opgehaald.

 

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

 

Mvg,

 

J33W33


Geplaatst:
Origineel bericht van: J33W33
Beste Sat4all gebruikers,

Ik ben al enige tijd klant bij Canal Digitaal, deze maand een bedrag van mijn rekening afgeschreven wat naar mijn mening niet klopt. Ik wou de factuur controleren om te kijken wat ze in rekening hebben gebracht.

Ik heb getracht een factuur op te halen via de website van Canal Digitaal (Mijn Canal Digitaal) echter blijft het scherm staan op:

Even geduld a.u.b. uw facturen worden opgehaald.



Hier is ook onterecht een betaling geincasseerd voor het Familiepakket voor de maand augustus, terwijl we per 1 augustus overstappen naar het STB pakket. Dit is bevestigd door CDS. Online was de faktuur wel te bekijken en zelfs een mailtje sturen is gelukt. Aangezien ze het op het moment bij CDS nogal druk hebben met klachten van eigenaren van niet-gecertificeerde ontvangers (;)) zullen ze voorlopig wel geen tijd hebben om emailtjes te beantwoorden. We hebben het bedrag dan ook maar netjes gestorneerd wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872
We hebben het bedrag dan ook maar netjes gestorneerd wink



Dan treed er een automatisch proces in werking let op met een dag of drie heb je dan post dat je nog niet betaald hebt. shocked
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: ron1872
We hebben het bedrag dan ook maar netjes gestorneerd wink



Dan treed er een automatisch proces in werking let op met een dag of drie heb je dan post dat je nog niet betaald hebt. shocked


Krijgen ze een net briefje van me terug met daarin een kopie van de bevestiging van CDS zelf dat het abonnement netjes per 1 augustus naar STB is omgezet. Ik ben wel eens benieuwd in hoeverre ze daar langs elkaar heen werken en wanneer ze de kaart gaan afsluiten wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Nou,veel succes er dan mee. whistle
Je hebt daarmee een beerput met ellende
over jezelf afgeroepen. :D


Dat wil ik dan wel eens meemaken wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Johan45
[smile mode on]
Jij bent de eerste die van CanalDigitaal een net briefje krijgt met excuses voor de gemaakte fout.
[smile mode off]


Wel graag met een strik eromheen wink
Geplaatst:

Tot en met het opzeggen en de bevestiging ging het op rolletjes ..... maar als ik zo het forum afgelopen jaren heb gelezen, gaat het ergens fout bij CDS.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...