Ga naar inhoud


[Pioneer] Nieuwe smartcard gekregen


Gast doetiet

Aanbevolen berichten

Kom na vakantie van 2 maanden terug vind een nieuwe smartcard in de bus, echter op deze kaart geen beeld wat is hiermee aan de hand moet ik deze opnieuw aktiveren?, abonnement loopt tot 01-12-2009 volgens de kaart, of moet er andere software in? er zit nu nog de eureva firmware 2.0 van dreadlock in.

 

Oude kaart is nog wel te gebruiken, wie heeft er een antwoord?

 

Groeten doetiet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er diversen geprobeerd maar geen 1 die werkt de ofm, jungle v5 en v7 aleen de originele werkte maar kon niet naar de hotbird want ik heb een dubbele kop erop zitten en kon niet kiezen om de zenders binnen te halen. (trouwens wat een armzalige firmware was dat eigenlijk die originele zijn wel verwend al die jaren)

ps als iemand nog een idee heeft om een werkende firmware met seca 3 voor de Pioneer DBR-S110NL 1530 erop te zetten graag!

De ofm 16 p1726a10 2606200 geprobeerd deze ging niet kreeg een melding dat hij wilde schrijven naar adres wat niet was toegestaan dus waarschijnlijk toch niet voor de 1530.

 

Greetz doetiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een rectificatie jungle v5 opnieuw erin gezet en kanalen laten zoeken.

Deze firmware werkt wel met de nieuwe seca 3 kaart. ik had een fout gemaakt, ik had kanalen gezocht met oude seca2 kaart en die deed het, ik had beeld en als ik dan de nieuwe kaart erin stopte was er geen beeld, dacht dus dat het niet werkte. Moest elke zender een pidscan laten doen en dan een andere (weet even niet hoe dit heet)code van c+nl laten kiezen en had toen beeld met de seca 3 kaart.

Ik weet niet op dit ook zo gaat met de andere firmware bv de ofm en mischien nog wel meer firmwares.

In het weekend of erna dan ben ik weer paar dagen vrij, ga ik even knutselen.

Greetz doetiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou best kunnen dat die wel werkt, maar ik vind de layout net zo knudde als de originele.

 

Tip voor het zoeken van zenders met originele FW. Astra zenders in Canal Digitaal laten zoeken. Je mist dan wel een deel, maar de belangrijkste zenders staan dan in je lijst. Die Op de computer opslaan en dan met de hotbird een scan laten maken. Wil je ook de "achterste" zenders bereiken dan moet je een deel van de tijd de kabel uit je receiver halen, of de kop afdekken.

 

Gr

Böllke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...