gerrit B Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Ik heb outlook altijd normaal gebruikt, maar sinds de vakantie krijg ik bij het opstarten direct een foutmelding nl. kan Microsoft office oulook niet starten. MAPI32.DLL is beschadigd of de versie is verkeerd. Mogelijk omdat u andere software voor e-mailcommunicatie hebt geinstalleerd. Installeer outlook opnieuw. Volgens mij heb ik geen andere versie oid. geinstalleerd, maar toch heel office 2003 opnieuw geinstalleerd echter de foutmelding blijft.(heb wel een externe drl lan op de usb poort aangelsoten en hier software voor geinstalleerd) Dus even in software gekeken en daar staat ook een 60 dagen trail versie office 2007 (stond er al op toen ik de laptop kocht) Dus dacht ik dan mik ik die er toch even af want die gebruik ik toch niet echter dat wil niet. Zodra ik hem aanklik (onder configuratiescherm/software) dan gaat er even een zandloper lopen maar wordt hij niet verwijdert. Hoe kan ik die versie 2007 alsnog verwijderen en hoe krijg ik mijn outlook 2003 weer aan de praat? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
ehm44 Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Probeer eens of het volgende werkt. Heb het ook eens bij iemand gehad en dacht dat het toen op onderstaande manier opgelost was. Ga naar C:\Program Files\Common Files\System\Msmapi\1043 Hernoem het bestand MSMapi32.dll naar b.v. msmapi32.oud Start Outlook 2003. Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
gerrit B Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Geplaatst: 29 juli 2009 die laatste had ik al gevonden en uitgeprobeerd, maar je ziet dan heel even een zandloper en dan niets meer maar de foutmelding blijft. zal eens proberen om dat mapi bestand een andere naam te geven. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 ja, dat was de oplossing gewoon dat beschadigde bestand oud genoemd, vervolgens outlook opgestart, hij ging gegevens verzamelen en installeren en alles werkt weer. bedankt Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen