mocambo Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 heb een vierkanteschotel,maar kan er niks over vinden hoe af te stellen. gaat dit net als bij een normale schotel? er staat op de schotel geen type of merk. weet me ff geen raad. grtz moc
mebo870 Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 yep identiek hetzelfde The key to happiness. Stay away from idiots
Mister HaCk Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Heb we het over de triplesat van canal digitaal?
Gast sattaz Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk Heb we het over de triplesat van canal digitaal? @Mister HaCk, Ik vermoed dat het over de Selfsat vlakschotel gaat. Met vriendelijke groeten sattaz
mocambo Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Geplaatst: 29 juli 2009 gaat niet over een triplesat van cd. het is een vlakantenne en lees dat die op een caravan zitten. maar kan ik er wat mee? en hoe stel je dat af? grtz Mocambo
Gast sattaz Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Origineel bericht van: mocambo het is een vlakantenne en lees dat die op een caravan zitten. maar kan ik er wat mee? en hoe stel je dat af? @mocambo, Je kunt er hetzelfde mee als een gewone schotel. Prestatie is ongeveer gelijk aan een gewone schotel van 60 cm. dacht ik. Afstellen gebeurt ook precies hetzelfde als bij een gewone schotel. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen