Ga naar inhoud


Weet iemand of DVB-H in het VU ziekenhuis te Amsterdam te ontvangen is?


Miauw

Aanbevolen berichten

@ilseonline:

 

Fijn te horen dat je weer terug bent uit het ziekenhuis en alles goed gegaan is neem ik aan.

 

Ik neem aan dat je bedoelde dat op 1 september je abonnement met Digitenne afgesloten had moeten zijn en de data op je kaart zijn ook tot 1 september (bij mij staat-ie momenteel van 1 augustus tot 1 oktober, terwijl het toch allang augustus geweest is).

Blijkbaar loopt de kalender bij KPN een maand achter en kan je na dus nog een maand langer kijken??

 

In ieder geval heb jij er je voordeel mee gehad en nu je thuis bent pas afgesloten, mooi toch?

 

Sterkte verder, want ik neem aan dat je nog herstellende bent na 2 operaties.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dank je, maar dit is een tussenstap voor een mogelijke derde operatie.

 

Ik denk dat je wat door de war haalt in mijn verhaal, want ik heb sinds mei 2007 geen dvb-T abonnement meer. Ik stond stomverbaasd te kijken dat mijn afgesloten kaart ineens werkte.

 

Blijkbaar heb ik iets gedaan waardoor de kaart overruld is, maar ik kom er niet achter wat het is of het bedrijf in het ziekenhuis stuurt de TV's volgens digitenne norm aan, maar dat lijkt mij erg stug.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heft KPN verzuimt je kaart af te melden,uitschakelen ,als ze hem alleen maar uitscakelen,dan zou het kunnen dat hij geen uitschakel signaal ontvangen heeft,Overigens dat uitschakelen wert 10 jaar geleden op C+ gedaan,toen was alles gehackt,met div.ontvangers kon je toen het uitschakel signaal blokeren,het zou wel erg toevallig zijn als KPN een degelijk systeem zou gebruiken.Dus gewoon mazzel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...