jean1 Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 sinds ik een HD in mijn Dreambox 600 heb ondervind ik dat hij soms vastloopt het ding word veel warmer nu heb er een koel fan boven op gelegd en heb geen vastloper meer maar de koel fan blijft continu draaien ook als hij af staat is er een manier om het te laten draaien als de dreambox te warm is en deze weer af sla dat hij cool is
Keep it Cool Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Jean1 ik heb zelf deze gebouwd maar dan voor de DM800 en heb hem op de usb poort aangesloten. Dus je hoeft niet te solderen o.i.d. binnen in de box. En dan de koeler bovenop het kastje monteren. Ik hoop dat ik de link mag plaatsen maar ik vermoed van wel want het is niet commercieel. Heb de diode D1 met de R vervangen door een klein print relais en de sensor (NTC) in de buurt van de tuner geplaatst. En dan de temperatuur eventueel iets afregelen met P1 of als je niet in het bereik komt dan de R1 wat verlagen. Suc6
jean1 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 ziet er simpel uit dat gaan we proberen alvast een dikke dank u wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen