Ga naar inhoud


Welke ontvanger via kpn.com?


Gast Roger Vdheijden

Aanbevolen berichten

Gast Roger Vdheijden

Ik heb maandag jl. Digitenne besteld met 26% korting voor het 1e jaar. De bedoeling is om Ziggo uiteindelijk de deur uit te doen. Ik woon in Kerkrade en moet alle Duitse zenders mee kunnen krijgen uit Aken (publieke omroepen) en zelfs de Duitse commerciële zenders uit Keulen of Düsseldorf (met een buiten antenne). Ik heb on-line besteld op www.kpn.com... heeft iemand enig idee welke ontvangers momenteel door KPN verzonden worden? Zijn dat Samsung ontvangers of de betere Topfield ontvangers? Ik neem aan dat beide merken geschikt zijn voor buitenlandse FTA zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als het goed is heb je inmiddels de Topfield-ontvanger binnen.

De Samsungs worden al een tijdje niet meer geleverd.

Waarschijnlijk leest hij ook de duitse zenders via de automatische zoekfunctie in, anders kan je ze altijd daarna zelf handmatig toevoegen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roger Vdheijden

Klopt, heb inmiddels de TF6000COK ontvangen. Duitse zenders worden ingelezen. Vind het alleen jammer dat de zenders zelf niet gesorteerd kunnen worden. Dus de standaard zenderlijst in gewenste volgorde, zonder direct met favorieten te moeten werken. KPN heeft het allemaal laten dichttimmeren in de speciale firmware. Ze zijn zeker bang dat mensen het zelf door elkaar gooien (of iets deleten) en dan KPN gaan bellen met "Ik kan bepaalde zenders niet meer vinden...".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...