Ome Merde Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 tjeemig, de replica van het VOC schip Prins Willem is vannacht afgebrand in Den Helder : http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuw...pdate_met_video eeuwig zonde, mede dankzij het feit dat dit schip in mijn woonplaats is gebouwd en ik heel veel mensen ken die hier 2 jaar aan gewerkt hebben. die zullen zich klote voelen. ik ben er ook op geweest toen ie net klaar was (24 jaar geleden), heel indrukwekkend voor wat ik me nog kan herinneren. oja, de masten zijn afgeknapt door het vuur, hier liggen originele gouden ducaten onder (oud VOC gebruik), dus ruik je kans merDe deze ruimte is te huur
Satdorus Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Tjonge tjonge das jammer. Daar zitten wat uren in zeg. En de vakmanschap die daar aan te pas is gekomen. Heel jammer!
Rocketscientist Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Inde brand, uit de brand zullen we maar zeggen. Misschien hebben binnenkort een aantal mensen in Makkum weer 2 jaar werk als ze een nieuwe moeten maken. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Ome Merde Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Geplaatst: 30 juli 2009 die werf is inmiddels overgenomen door Feadship, daar maken ze alleen nog kleine jachies merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 30 juli 2009 Moderator Geplaatst: 30 juli 2009 Dat is echt zonde. En om in deze recessie tijd zal er erg moeilijk zijn om een nieuwe te bouwen. Ik hoop dat het ze lukt om weer te bouwen want het zijn echt plaatjes van boten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
seije017 Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 en ik zag het net op tv ! echt zonde joh . en uh merde kom ik nu nog wel eens op die werf waar die toen gebouwd is .
Gast ozzo Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Tja, er gaat dan toch heel wat door je heen. Zeker als je weet dat het met mensenkracht gebouwd is.... stukje voor stukje. Begonnen in een bar waar gewoon 's nachts ook stroom aanwezig is (om de drankjes te koelen)..... Ik zou zo'n uniek schip afkoppelen van stroom als er niemand is om de boel in de gaten te houden. Gewoon een koelcontainer op de kade en klaar is kees. Echt doodzonde dat dit gebeurt is. Was een knap staaltje werk.
Fiene56 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 De vakmensen worden toch minder. Zal echt een tijd duren voordat er een waardige vervanger te water gelaten kan worden. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen