Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Door toeval ontdekte ik enkele bijzonde mooie opnames van onze zon. --KLIK--
rommelaar Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Indrukwekkende opnames. Inderdaad nog energie genoeg. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Con Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Zonder er te diep op in te gaan, maar wie verzint het nou om een zon te scheppen . . . De zon is het evenwicht tussen leven en dood, tussen licht en donker, tussen alles, prachtig die plaatjes, ik moest er even bij stil blijven staan. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 deze is ook mooi ... merDe deze ruimte is te huur
minplus Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Da's nog waar ook. Maar idd. schitterend. En wat een giga-geweld. En dan te bedenken dat de zon een middelmaat sterretje is. Het heelal is waanzinnig mooi. In de bijlage een hele mooie foto in lage resolutie, hij is ook in hoge resolutie op mijn computer, van zo'n 800000000000 zonnen bij elkaar..... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Ja, bijna onvoorstelbaar, he. En wat een druktemakers soms... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Fiene56 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Het schijnt daar erg heet te zijn, maar inderdaad indrukwekkende opnames. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
vGnp Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: minplus hij is ook in hoge resolutie op mijn computer Kun je die ook ergens uploaden zodat wij (ik) 'm kunnen (kan) downloaden? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
minplus Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Is ruim 7 MB, dus zal hier niet gaan. Maar als je het heelal ook zo waanzinnig mooi vindt moet je hier even kijken, daar haal ik veel van deze foto's en gebruik ze als screen-saver: http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/astropix.html Onderaan op archive klikken en je kijkt je ogen uit. Je kunt op veel foto's ook nog inzoomen. Voor deze foto zoeken in het archief onder M104 of NGC4594 of Sombrero Nevel. Het was een paar keer de foto van het jaar in de verkiezing, vorig jaar was het deze uit de bijlage van een supernova, een ge-explodeerde zon. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen