peterksr Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 hallo, ik heb een trojaans paard binnen gehaald maar krijg het niet weg,al diverse programma,s geprobeert maar komt steeds terug. wie kan mij een programma aanbevelen welke dit vervelende ding weg haalt. heb als bijlage een printscreen gemaakt. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 combofix groet, merDe deze ruimte is te huur
peterksr Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Geplaatst: 30 juli 2009 dank je voor de info. ik heb hem geinstaleerd maar nu zegt het programma dat esset smart securety in de weg zit en deze uitgeschakeld moet worden. maar ik kan zo niet vinden hoe ik die uit schakel weet jij toevallig hoe ik dit het beste kan doen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
D.Quijote Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Staat er op je taalbalk rechts beneden geen picto van Nod 32 ??? Klik daar rechts op dan zie je staan stoppen. Nu heb ik wel een oude versie draaien, dus ik weet niet wat jij voor versie hebt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
peterksr Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Geplaatst: 30 juli 2009 oke uitschakelen gelukt en het programma zou z'n werk moeten hebben gedaan volgens de gegeven log. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen