Gast SpiekerJozef Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Goedenavond, Is het mogelijk om CCcam te laten fungeren zowel client als server op dezelfde box? Situatie: Enerzijds m'n 7025 met CCcam 2.1.2. als server voor lokale kaart CD-NL. Anderzijds de 7025 met CCcam 2.1.2. als client gericht naar mijn nieuwe Centos5.3 server met Smartreader+ en Newcs1.67? Als het niet lukt kan ik natuurlijk altijd een 2e reader kopen voor in de server. maar zijn we 50€ verder.. :-( De 2e kaart naast de CD-NL kaart drukken is ook geen optie, omdat mijn Viasat/NDS-kaart ("K-type") voor geen meter draait in een 7025, met geen enkele cam...
chrisch Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Natuurlijk! Een F en C lijn maken (F voor server, C voor client) in je cccam.cfg. F: username password { 0:0:1 } C: serveradres serverpoort username password no Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 C-regel,.. Heb het werkende gekregen met een N-regel. (NewCamd) CCcamClient7025 -> Newcs/Server/Centos
chrisch Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: SpiekerJozef Heb het werkende gekregen met een N-regel. (NewCamd) CCcamClient7025 -> Newcs/Server/Centos Klopt, ik kon uit je bericht niet aflezen hoe je de client/server combinatie wilde opzetten. Dus ben ik voor het gemak uitgegaan van cccam <-> cccam. Maar mooi dat 't gelukt is! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen