Ga naar inhoud


Vantage 8000s is OK.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Toen drie weken geleden mijn net in gebruik genomen Vantage 8000s bleef hangen in een opstart procedure, dacht ik dat het wel eens een maandag ochtend apparaat zou kunnen zijn.

Maar dit is inmiddels achterhaald.

 

Doordat de leverancier mij vanwege vakanties van personeel niet eerder kon helpen als half Augustus heb ik zelf contact opgenomen met Vantage Duitsland.

 

Mocht bij uitzondering het direct naar hun opsturen.

Binnen drie weken retour ontvangen zoals was beloofd.

 

Ben verder ook zeer tevreden met deze ontvanger en hij blijft zonder problemen nu zijn werk doen.

 

Zoals ieder merk heeft ook de Vantage z'n voor en nadelen.

Maar in vergelijking met mijn vorige Maxdigital 225 vind ik de menustructuur van de Vantage stukken beter.

 

Ik heb ook via mail al enig contact gehad met de Duitse importeur, en op mijn vragen om enige softwarematige aanpassingen hebben ze zeer snel en duidelijk gereageerd.

 

En juist hieruit put ik vertrouwen dat ze voor langere tijd een goede service zullen verlenen op de EPG en Fastscan mogelijkheid die de Vantages hebben.

 

De 6000 heeft dezelfde software als de 8000, en als je een tweede ontvanger voor b.v. de slaapkamer wilt hebben, een pluspunt.

Alle bestanden zijn dan via USB makkelijk uitwisselbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Origineel bericht van: Dukdalf
.......Ik heb ook via mail al enig contact gehad met de Duitse importeur....

Leg eens uit: de fabrikant is Duits, dus een Duitse importeur kan er nooit zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Dukdalf
.......Ik heb ook via mail al enig contact gehad met de Duitse importeur....

Leg eens uit: de fabrikant is Duits, dus een Duitse importeur kan er nooit zijn!
het zijn koreaanse ontvangers die een fabriek in duitsland hebben . de vantage`s zijn ook wel onder andere namen zoals nanox
Link naar reactie
Delen op andere sites

De fabrikant van de Vantage is Duits: er is dus geen Duitse importeur, wel een Nederlandse. Het is bijna vanzelfsprekend dat de hardware uit een "lage lonen land" komt: wijs maar eens elektronica aan waarvoor dat niet geldt! Inderdaad gebruiken Nanoxx en Echolink hetzelfde moederbord (met ietwat andere (hardware)specs).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...