CB1 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Is er een mogelijkheid om services die niet meer door een provider gebruikt word makkelijk te wissen in een dat bestand. Nu staan er veel dubbele kanalen in waarvan 1 wel werkt en de andere niet meer. Nu kan ik alles wel 1 voor 1 bij langsgaan maar weet niet of de eerste gewist moet worden of de 2de. Kan ik anders alles services wissen en dan opnieuw scannes zonder dat mijn boeketlijst er aan gaat? Gr Cb1
CB1 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2009 68 keer bekeken en niet 1 iemand die daar dus een antwoord op heeft. Moet toch naar gekeken worden want anders als cds zo doorgaat en ook andere providers heb je in je service lijst heel veel troep staan. Gr Cb1
bellejt Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 je spreekt van een boeketlijst dus werk je vermoedelijk met Enigma.Stel de vraag daar eens misschien. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
GeniusX Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Als je wat meer info geeft over bijv. welk apparaat en welke image. Pcsetup (NLB/SIF) of Dbedit (E1/E2) bieden mogelijkheden om dubbele kanalen te verwijderen. "overbodige services wissen in dat bestand" welk bestand heb je het over? Wees duidelijk! Wat is dit? Als CDS zo doorgaat. CDS maakt jouw settingslijst niet, dat doe je zelf.
bash! Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Volgens mij gaat het om een db.dat file dus DGS software. Wat doet de compressie/cleanup functie in PCEditor? verdwijnen ze dan? De file wordt dan iig een stuk kleiner. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
CB1 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2009 sorry maar het gaat inderdaad om de db.dat file en draai een nlb versie. Even ter info aan iemand die eerder berichte dat als het om een boeket gaat het enigma was, nou nlb werkt ook met boeketten. Ik zal eens proberen. Gr Cb1
bellejt Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 In NLB noemen ze het favorietlijsten.Is wel een verschil want in E2 heb je beiden en die zijn heel verschillend van werking. De dubbele kanalen haal ik er persoonlijk uit door gewoon naar een kanaal te kijken of het werkt terwijl tegelijkertijd de lijst van pceditor openstaat op de pc.Is wat langer werk maar dan ben ik zeker dat ik het juiste verwijder. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen