Ga naar inhoud


[Thomson TS4H] Hoe Radiozenders TVV beluisteren ?


Gast katsjoe

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Door de TV Vlaanderen omruil actie zitten we nu met een TS4H ipv een Maxplus. Heeft iemand een idee hoe je de vlaamse radiozenders kan beluisteren met die TS4H ? Bij de maxplus kon je daar eenvoudig naar toe switchen via een radio/tv knop.

 

Volgens de TVV zenderlijst staan deze vanaf kanaal 501, maar daar zie ik alleen maar andere vrije zenders, hoewel de kanalen zijn geinstalleerd via de TVV-lijst.

 

Groetjes

Katsjoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm, heb ik ondertussen wat zitten experimenteren, en het is mij gelukt.

 

Stap 1

Menu : keuze 5 kanalen installeren

weer keuze 5 Kanalen installeren

keuze 1 Tv Vlaanderen

 

Indien hier canaaldigitaal staat, wil dat zeggen dat je eerst de smartcard van TV Vlaanderen er (goed) moet insteken.

Na een 15 a 30 minuten heeft hij alle kanalen gevonden maar zet andere vrije kanalen vanaf nummer 500.

 

Dus Stap 2

Menu : keuze 5 kanalen installeren

keuze 6 Snel kanalen installeren

 

Hier geeft hij geen keuze meer om TV Vlaanderen te kiezen, vandaar dat het inladen van Stap 1 een goede controle is. (ik had eerst alle canaaldigitaal radiozenders)

 

Na een minuutje heb je alle kanalen en de vlaamse radiozenders vanaf kanaal 501. Nadeel is wel dat je nu geen kanalen meer kan hernummeren, verwijderen of toevoegen, en dat er ook kanalen tussen zitten die je niet kunt bekijken omdat ze van canaaldigitaal zijn of niet van het basispakket van TVV.

 

Groetjes

Katsjoe

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...